اخبار

کنترلر وایرلس Xbox از هدست Gear VR پشتیبانی می کند!

هدست واقعیت مجازی سامسونگ با نام سامسونگ Gear VR یکی از ارزان ترین راه هایی است که می توانید واقعیت مجازی را از طریق آن تجربه کنید البته اگر یکی از گوشی های هماهنگ با این محصول سامسونگ را نیز در اختیار داشته باشید.
 
محتوای تحت پوشش این محصول لحظه به لحظه در حال افزایش است و شما هم اکنون می توانید بسیاری از بازی ها و تجربه هایی که قبلاً بر روی این عینک ممکن نبود را تجربه کنید.
 
این امکان وجود دارد که بتوانید از کنترلر های رایج بازار برای کنترل بازی های تحت این هدست واقعیت مجازی استفاده کنید و حال رسماً تایید شده است که یکی از بهترین کنترلر های بازار به زودی از این محصول پشتیبانی خواهد کرد.
مایکروسافت تایید کرده است که کنترلر های کنسول بازی این شرکت یعنی اِکس باکس به زودی از هدست واقعیت مجازی سامسونگ پشتیبانی خواهند کرد. این قابلیت به دارندگان Gear Vr این امکان را می دهد تا بازی ها را از طریق این کنترلر کنترل کنند، کنترلری که حقیقتاً یکی از بهترین محصولات بازار در این زمینه است.
 
اولین بازی ای که از این محصول پشتیبانی خواهد کرد نسخه ی مخصوص هدست واقعیت مجازی سامسونگ بازی Minecraft با نام Minecraft: Gear VR Edition است. طرفدارانی که در فستیوال Minecan 2016 شرکت می کنند اولین افرادی هستند که میتوانند قبل از عرضه ی عمومی این قابلیت از آن استفاده کنند.
 
مایکروسافت تایید کرده است که نسخه ی مخصوص عینک واقعیت مجازی سامسونگ بازی Minecraft ماه آینده به روز رسانی ای دریافت می کند که به کاربران اجازه می دهد تا از کنترلر اکس باکس استفاده کنند. این شرکت در حال کار بر روی دیگر بازی های تحت این هدست واقعیت مجازی نیز هست تا کاربران بتوانند در بازی کردن آن ها نیز از کنترلر اکس باکس استفاده کنند.
 
منبع:sammobile.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا