اخبار

کنسول نینتندو ان اکس در نمایشگاه قابل بازی خواهد بود

طبق نظرسنجی مربوط به نمایشگاه بریتانیایی EGX 2016، به‌نظر می‌رسد کنسول نینتندو ان اکس در آن نمایشگاه قابل بازی خواهد بود.
در این نظرسنجی پرسشی مطرح شده مبنی بر اینکه آیا بازیکنان علاقه‌ای به بازی کردن روی کنسول جدید نشان می‌دهند یا خیر.
اگر قصد دارید در نظرسنجی مورد بحث شرکت کنید، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.
در پرسش شماره ۷ می‌توانید قسمت مربوط به نینتندو ان اکس را مشاهده کنید. سخت افزارهای دیگری که در لیست وجود دارند، عبارت‌اند از: پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی، اچ تی سی وایو، آکیلس ریفت، سامسونگ گیر، مایکروسافت هلولنز، هدست واقعیت مجازی سونی، وی‌ یو و کنسول دستی ۳DS.
این نظرسنجی کاملا مورد بررسی قرار گرفته و نکته جالب اینجاست که فقط در همان پرسش نامی از کنسول نینتندو ان اکس آورده شده است. امیدواریم مسئولین نمایشگاه بتوانند کنسول نینتندو ان اکس را به موقع در نمایشگاه حاضر کنند تا بالاخره مشخص شود شرکت نینتندو چه چیزی در چنته دارد.
نمایشگاه EGX 2016 از تاریخ ۲۲ سپتامبر (۱ مهر) شروع شده و تا ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) ادامه می‌یابد. همچنین لازم به ذکر است که چند هفته قبل شایعه‌ای مطرح شده بود مبنی بر اینکه نینتندو ان اکس در نمایشگاه «توکیو گیم شو» (Tokyo Game Show) که اتفاقا آن هم در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد، قابل بازی خواهد بود.
طبق گفته‌های قبلی شرکت نینتندو، این کنسول در ماه مارس سال آینده عرضه خواهد شد، بنابراین انتظار می‌رود به زودی شاهد رونمایی از این کنسول جدید باشیم. باتوجه به شکست وی یو در جذب مخاطب، باید دید که کنسول نینتندو ان اکس چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا