اخبار

گالکسی اس۶اج به گفته DxOMark بهترین دوربین را در بین گوشی های هوشمند دارد

اپل با معرفی آیفون ۶ و ۶ پلاس توانست در زمینه دوربین از پرچمدار آن زمان سامسونگ یعنی اس۵ خود را جلو بیاندازد اما سامسونگ بلافاصله با معرفی نوت۴ توانست دوباره بهترین دوربین دنیای گوشی های هوشمند را به بازار بفرستد. البته نیازی به گفتن نیست که سری نوت سامسونگ باب میل همه کاربران نیست و مشتریان سامسونگ منتظر پرچمدار جمع و جورتر سامسونگ یعنی گالکسی اس بعدی بودند تا ببینند آیا سری اس بعدی هم می تواند آیفون های جدید را پشت سر بگذارد یا خیر.
سایت DxOMark اقدام به تست دوربین همزمان اس۶اج ، نوت۴ ، آیفون ۶ و ۶پلاس نمود. شرکت DxOMark بخاطر تست های دقیق و معتبر عکاسی و فیلمبرداریش مشهور است.


گالکسی اس۶اج در زمینه تست فلش ۸۷ امتیاز در نویز ۸۴ در رنگ ۸۵ در اکسپوژر و کنتراست ۹۰ و در فوکوس ۹۴ امتیاز را از مجموع ۱۰۰ امتیاز کسب کرد. همپنین در زمینه نویز فیلمبرداری با کسب امتیاز ۹۴ از ۱۰۰ توانست بیشترین امتیاز کسب شده در بین تمامی گوشی های موبایل را از آن خود نماید. کمترین امتیاز اس۶ اج در زمینه artifacts بود که توانست ۷۹ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز را کسب کند. تنها نقطه ضعف اس۶اج در بخش پایدار سازی تصویر بود جایی که اس۶اج تنها ۵۹ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز کسب کرد.


بدین ترتیب اس۶اج با امتیاز کلی ۸۸ از ۱۰۰ و با پشت سر گذاشتن نوت۴ و آیفون های جدید در صدر جدول ما قرار می گیرد.


DxOMarkاس۶اج را بخاطر فوکوس بسیار سریعش شایسته تقدیر می داند و اضافه می کند که کاملا آشکار است که سامسونگ وقت زیادی را در این زمینه بخرج داده است. وقتی سامسونگ اعلام کرد که اس۶ هیچ لگی ندارد معلوم شد که اصلا قصد شوخی کردن نداشت.
و این هم نتیجه : اس۶ اج عملکرد خارق العاده ای در زمینه عکاسی و فیلمبرداری به نمایش گذاشت و ضعفش در زمینه پایدار سازی تصویر به این سازنده کره ای نشان می دهد که هنوز در چند زمینه باید کار بیشتری انجام شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا