اخبار

گزارش برخی کاربران نکسوس ۶P از مشکل کیفیت صدای میکروفون

گزارش کاربران نکسوس ۶P نشان می‌دهد که برخی از این گوشی‌ها به مشکل میکروفون برخورده‌اند و کاربران از کیفیت پایین صدای خود در هنگام مکالمه شکایت داشته‌اند.
گوشی‌های سری نکسوس گوگل در میان کاربران اندرویدی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و شاید این همان دلیلی است که باعث می‌شود کوچکترین مشکلی که شاید در میان سایر محصولات بازار عادی به نظر برسد در این محصولات به سرعت به چشم بیاید.
حالا همانطور که گفتیم گزارش‌های کاربران که این بار کم هم نیستند نشان می‌دهد که برخی گوشی‌های نکسوس ۶P از مشکل کیفیت صدای ضعیف میکروفون در هنگام مکالمه برخوردار هستند که تجربه کاربران نشان می‌دهد مشکل ناشی از گوشی آنها و نه طرف مقابل در هنگام مکالمه است. نماینده گوگل در واکنش به این مشکل کاربران که در فروم رسمیمحصولات این شرکت مطرح شده است اعلام کرده که در حال بررسی این مشکل است.
تجربه غیر رسمی برخی کاربران نشان می‌دهد که ظاهراً این مشکل ناشی از تنظیمات سیستم کاهش نویز گوشی است و با پوشاندن روی میکروفون حذف نویز قرار گرفته بر روی قاب پشتی دستگاه مشکل حل می‌شود.
گوشی‌های هوشمند پیشرفته برای کاهش و حذف صدای مزاحم محیط در هنگام مکالمه از چندین میکروفون در اطراف بدنه گوشی استفاده می‌کنند تا با حذف صدای دریافتی از صدای ارسالی توسط میکروفون اصلی بتوانند صدایی واضح را برای طرف مقابل فراهم کنند.
بررسی فروم‌های مختلف نشان می‌دهد که کاربران تجربه‌های متفاوتی در این زمینه داشته‌اند و بسیاری کاملاً وجود این مشکل را رد می‌کنند اما برخی کاربران بر وجود آن اصرار دارند و حتی یکی از کاربران با اعلام اینکه با دسترسی روت و غیرفعال کردن تنظیمات حذف صدای مزاحم توانسته این مشکل را برطرف کند ابراز امیدواری کرده گوگل با آپدیت جدید نرم‌افزاری این مشکل را رفع کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا