اخبار

گزارش مراسم رونمایی از Huawei Mate S

huawei-mate-s-2

 
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴، به گزارش سایت خبری موبایلستان شرکت هوآوی طی مراسمی از جدیدترین پرچمدار خود یعنی فبلت Mate S با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران  در پردیس ملت رونمایی کرد.
 

huawei-mate-s-11

در ابتدای مراسم اندرو لن، مدیر عامل دفتر هواوی در ایران به ارائه‌ی آمار و توضیحاتی درباره برنامه‌های هواوی در جهان و ایران پرداخت. وی گفت هوآوی سال گذشته برند شماره ۹۴ در دنیا بود که امسال به رتبه ۸۸ در دنیا رسیده ایم. همچنین امسال ۷۵ میلیون دستگاه روانه بازارهای جهانی شده است که به معنای ۹۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته است.

۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۰۲۹۵۴

۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۰۳۰۱۱
 

وی افزود ما به دنبال ارائه‌ی سرویس‌های آنلاین در ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای هواوی هستیم. ما قصد داریم اولین سرویس ابری فارسی را راه‌اندازی کنیم.

همچنین هدف ما این است که با دو برند پیش برویم و بر روی برند Honor برای نسل جوان در کنار تلفن‌های پرچمدار هواوی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای داشته باشیم.
 
سپس رضا آقایی نیا، مدیر بخش موبایل هواوی در ایران به ارائه‌ی توضیحاتی درباره محصولات جدید این شرکت چینی پرداخت. ایشان شعار این فبلت جدید را Power Of Touch نامیدند که قدرت این گوشی را برای برقراری ارتباط حسی نشان می دهد.
این فبلت نسبت به نسخه قبلی خود ۰٫۵ اینچ کوچکتر شده و همچنین قطر این فبلت نیز با ۷٫۲ میلیمتر نسبت به نسخه قبلی باریکتر شده است. این فبلت به سنسور FingerPrint Sence نسخه ۲ مجهز شده که نسبت به Mate7 که نسخه ۱ این سنسور را داشت، قدرت و سرعت خیلی بیشتر را دارد.

۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۰۴۸۰۲

این تلفن در دو نسخه‌ روانه بازار می‌شود و نسخه‌ی مجهز به Force Touch که ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد، کمی دیرتر وارد بازار کشور خواهد شد. درحال حاضر تنها دو گوشی از قابلیت Force Touch پشتیبانی میکند، که یکی Apple iPhone 6s و دیگری Huawei Mate S می باشد.
تنوع رنگها نیز در این فبلت در نظر گرفته شده و در چهار رنگ صورتی، خاکستری، طلایی و سفید به بازار ارائه خواهد شد.

۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۱۰۰۳۷

حتی بر اساس سلیقه خود می توانید تم های مختلفی که به صورت رایگان برای این گوشی در دسترس است را انتخاب نمایید.

۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۰۴۵۴۲

از امکانات کاربردی و جالبی که در سنسور اثر انگشت این گوشی درنظر گرفته شده می توان تغییر عکسها در گالری با حرکت انگشت از راست به چپ یا برعکس بروی این سنسور نام برد. همچنین میتوان توسط این سنسور به تماس ها پاسخ داد و یا عملکرد دکمه capture عکس گرفتن را انجام داد و حتی برای عکسبرداری سلفی نیز کار را راحت کرده است.

۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۰۴۸۳۶

آقای رضا آقایی نیا در مورد دوربین این گوشی نیز گفتند که عکس‌های گرفته شده با دوربین این تلفن کیفیت بالایی دارند؛ همچنین با استفاده از حالت دستی می‌توان تنظیمات حرفه‌ای را مانند یک دوربین DLSR در دوربین این تلفن اعمال کرد و حتی با آن عکس‌های سیاه و سفید گرفت. دوربین سلفی نیز به یک فلش LED مجهز شده تا سلفی‌ها در نور کم هم کیفیت مناسبی داشته باشند.

۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۰۵۴۴۸

این فیلت به سه میکروفن مجهز شده و قابلیت کنترل این میکروفون ها را به کاربر می دهد تا برای افرادی که میخواهند صدا را از نقطه خاصی ضبط کنند این کار قابل انجام باشد. برای مثال برای خبرنگاران این قابلیت کاربرد مناسبی دارد.

۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۰۵۸۰۹ ۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۰۵۸۲۱

این دستگاه به صورت دو سیم کارته که هر دو به صورت همزمان از شبکه ۴G پشتیبانی میکند ارائه شده است.

۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۱۰۰۲۳

یکی دیگر از قابلیت های این گوشی استفاده از تکنولوژی Knuckle Sense است. که شما را قادر می سازد به هر شکلی که میخواهید تصاویر را برش بزنید، و یا با ضربه زدن به صفحه از خود صفحه screenshot تهیه کنید و یا با رسم شکل یا حروف برنامه های از پیش تعیین شده ای را اجرا کنید. مثلا با رسم حرف M موزیک پلیر اجرا می شود و یا با رسم حرف C دوربین گوشی فعال می شود و …

۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۰۵۰۵۴

در ادامه آقای آقایی نیا از ساعت هوشمند هوآوی رونمایی کرد.

۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۰۰۰۵۷ ۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۱۰۷۱۸

هواوی واچ حدودا دو ماه دیگر روانه بازار کشور خواهد شد. این ساعت مبتنی بر اندروید ور ظاهری کلاسیک شبیه به ساعت‌های مچی ساده دارد و امکانات متنوعی مثل گوگل ناو را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و در بیش از ۴۰ طرح و رنگ متنوع بدنه و بند ارائه می‌شود

۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۱۱۰۳۰

در انتها آقای آقایی نیا دو تبلت مدیاپد M2 و مدیاپد X2 نیز به عنوان نسل جدید تبلت‌های هواوی معرفی کردند. این دو مدل جایگزین نسخه‌های قبلی، یعنی مدیاپد M1 و X1 خواهند شد. بدنه‌ی این تبلت‌ها فلزی  هستند و از نظر ظاهری بسیار شبیه به تلفن‌های جدید این کمپانی، یعنی P8 و Mate S  هستند.

در پایان این مراسم از تیم ملی فوتسال بانوان که اخیرا موفق به کسب مقام قهرمانی در آسیا شده بودند، تقدیر شد و هدایایی از طرف هواوی به آنها تقدیم شد

۲۰۱۵۱۰۱۲_۲۱۵۷۴۰

امیدوارم از این گزارش راضی بوده باشید. لطفا با ارسال نظرات خود ما را در ارائه بهتر مطالب یاری کنید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا