اخبار

گلکسی اس ۶ نوت با نمایشگر ۵٫۷ اینچی در راه است

ظاهرا سامسونگ درصدد افزایش اندازه‌ی صفحه نمایش گلکسی اس ۶ خود است تا طرفداران گوشی‌ها با صفحه نمایش بزرگ را به سمت خود جلب کند. احتمالا نام این گوشی اس ۶ پلاس یا اس ۶ نوت خواهد بود و در سه ماهه‌ی بعدی سال میلادی جاری معرفی خواهد شد. با ما همراه باشید.
تا به امروز شایعات فاش شده فقط در مورد مشخصات گوشی جدید خبر داده بودند و البته عکسی نیز از آن منتشر شده بود که شبیه به اس ۶ اج بود اما صفحه نمایش بزرگ‌تری داشت. تنها مورد مرموز باقیمانده اندازه‌ی این صفحه نمایش بود که اخبار فاش شده‌ی امروز، خبر از انتخاب اندازه‌ی ۵.۷ اینچی برای این گوشی می‌دهند و هر دو لبه‌ی صفحه نمایش این گوشی مانند اس ۶ اج خمیده خواهند بود. اس ۶ پلاس یا نوت از رابط کاربری تاچ ویز بر روی اندروید ۵.۱.۱ بهره خواهد برد.
همچنین خبر دیگری نیز حاکی از آن است که سامسونگ نام تجاری اس ۶ نوت را ثبت رسمی کرده است. این اتفاق بین شرکت‌های تولید کننده‌ی گوشی رایج است تا دیگر سازندگان از این نام استفاده نکنند.
صفحه نمایش گوشی جدید هم اندازه با نوت ۴ خواهد بود که می‌تواند صحت شایعات گذشته که خبر از نوت ۵ با صفحه نمایش ۵.۹ اینچی می‌دادند را تایید کند چرا که وجود دو گوشی با صفحه نمایش یکسان کمی نامتعارف است. هر چند تفاوت گوشی جدید سامسونگ با سری نوت در قلم استایلوس خواهد بود که در اس ۶ نوت یا پلاس آن را نخواهیم دید.

زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا