اخبار

گلکسی اس ۷ اکتیو در لیست یکی از اپلیکیشن های سامسونگ ثبت شد

در سال‌های گذشته سامسونگ نسخه‌ی اکتیو پرچمداران خود را عرضه می‌کرد که ویژگی‌های مانند ضد آب یا گرد و غبار را به همراه داشتند اما حالا که گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج دارای این ویژگی‌های هستند نسخه‌ی اکتیو چه امکان جدیدی را با خود به همراه خواهد داشت؟

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد معرفی نسخه‌ی اکتیو گلکسی اس ۷ را نیز دارد. این نسخه از پرچمدار سامسونگ در لیست یکی از اپلیکیشن‌های این شرکت کره‌ای ثبت شده و ظاهرا به زودی شاهد عرضه‌ی آن نیز خواهیم بود. با این حال سوال اصلی اینجا است که چه ویژگی نسخه‌ی اکتیو گلکسی اس ۷ را از نسخه‌ی معمولی آن جدا خواهد کرد.
البته سامسونگ در سال ۲۰۱۴ و با عرضه‌ی گلکسی اس ۵ اکتیو نشان داد که می‌توان با معرفی نسخه‌ی اکتیو ویژگی‌هایی را به گوشی معمولی که ضد آب و گرد و غبار باشد نیز اضافه کرد. گلکسی اس ۵ اکتیو دارای قاب محکم و ضخیمی با نسخه‌ی سبز رنگ بود که ضد شوک و ضربه بوده و دکمه‌ای اختصاصی برای اجرای اپلیکیشن‌های خاص داشت. ممکن است این ویژگی‌ها در نسخه‌ی اکتیو گلکسی اس ۷ نیز حاضر باشند.
همچنین ایوان بلس نیز فاش کرده که نام رمز گوشی Poseidon است که احتمال قوی‌تر شدن ویژگی ضد آب بودن را نیز بیشتر می‌کند. گفتنی است گلکسی اس ۷ در حال حاضر می‌تواند در عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. باید منتظر ماند و دید که کدامیک از ویژگی‌ها به همراه ویژگی‌های جدید احتمالی در گلکسی اس ۷ اکتیو حاضر خواهند بود.
منبعtheverge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا