اخبار

گلکسی اس ۸ با دوربین دوال، اسکنر عنبیه و سنسور جدید دوربین سلفی همراه خواهد بود

چند وقتی است که موضوع دوربین های دوال در گوشی های هوشمند به موضوعی داغ تبدیل شده و تعدادی از کمپانی های تولیدکننده این گوشی ها نیز به کاربرد آن در بعضی از مدل های خود مبادرت کرده اند. در این میان اما، سامسونگ هنوز اقدامی نکرده است. ولی بد نیست بدانید که با توجه به شایعات، اوضاع در سال ۲۰۱۷ تغییر خواهد کرد. بنا بر آخرین اخبار و شایعات، گلکسی اس ۸ سامسونگ از دوربین دوال برخوردار خواهد بود.
شایعات از این حکایت می کنند که گلکسی S8 از دو دوربین بر روی پشت گوشی برخوردار است که ترکیبی از دو سنسور ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی جدید در دوربین سلفی بهره می برد. اس ۸ از اسکنر عنبیه که ویژگی جدیدی است که سامسونگ در گلکسی نوت ۷ معرفی کرد نیز بی بهره نیست. البته شاید به نظر شما هم انتظار عرضه چنین ویژگی هایی در پرچمدار بعدی سامسونگ خیلی دور از ذهن نباشد.
از طرفی فراموش نکنید که قطعا سامسونگ سعی می کند در رقابت با اپل از هیچ تلاشی فروگذار نکند. از آنجایی که بر اساس شایعات، اپل قرار است در آیفون ۷ از دوربین دوال استفاده کند، بنابراین بطور قطع و یقین سامسونگ هم از قافله عقب نخواهد ماند. اسکنر عنبیه نیز یکی از ملزومات محصول بعدی سامسونگ است که البته ممکن است تغییراتی در کیفیت و عملکرد آن بوجود آید.
از آنجایی که هنوز فاصله زیادی تا معرفی اس ۸ داریم، بهتر است فعلا این موارد را در حد شایعه بپذیریم.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا