اخبار

گلکسی نوت ۵ سامسونگ همراه با یوسیم ایرانسل عرضه میشود

در ادامه همکاری سامسونگ و ایرانسل


گلکسی نوت ۵ سامسونگ همراه با یوسیم ایرانسل عرضه می
شود

 

galaxy-note5_index_design

گوشی جدید Galaxy Note 5 سامسونگ، به همراه یک سیمکارت یوسیم با قابلیت پشتیبانی از شبکه های نسل دو (GPRS/EDGE)، نسل سه (۳G) و نسل چهار (۴G/LTE) ایرانسل و ترافیک باندپهن همراه به خریداران عرضه می‌شود.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نخستین خریداران گوشی گلکسی نوت ۵ سامسونگ با خرید این گوشی از غرفه‌های ویژه سامسونگ در مراکز تجاری اصلی شهرهای مختلف کشور، یک سیم‌کارت یوسیم ایرانسل هدیه می‌گیرند تا به این ترتیب امکان استفاده از تمامی قابلیت‌های گوشی برای آنها فراهم باشد. با فعال سازی این سیم‌کارت و خرید هریک از بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، تا یک سال، ۲۰ درصد حجم هر بسته اینترنت خریداری شده، به عنوان ترافیک باندپهن رایگان به مشترک تخصیص داده می‌شود. این ترافیک رایگان، پس از فعال‌سازی بسته اصلی در حساب مشترک منظور خواهد شد.

مشاهده فهرست بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۵۵۵* و یا مراجعه به نشانی www.irancell.ir/internet امکان‌پذیر است.
ایرانسل و سامسونگ پیش از نیز در فروردین ماه ۹۴، طی یک همکاری مشترک، اقدام به عرضه گوشی‌های Galaxy S6  و  S6 Edge همراه با سیم‌کارت USIM (سیم‌کارت با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G/LTE) کرده بودند.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر بیش از ۴۱۸ شهر و دهستان و ۵۶ مسیر جاده‌ای اصلی در تمامی ۳۱ استان کشور، تحت پوشش شبکه ۳G و بیش از ۹۰ شهر و دهستان، تحت پوشش خدمات ۴G/LTE ایرانسل قرار دارند. مشترکان برای اتصال به شبکه ۴G/LTE ایرانسل لازم است ضمن استفاده از گوشی با قابلیت پشتیبانی از این شبکه، اعمال تنظیمات لازم و حضور در مناطق تحت پوشش، سیم‌کارت ایرانسل خود را به یوسیم تغییر داده و یا سیم‌کارت جدید یوسیم خریداری کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا