اخبار

گلکسی S7 و S7 Edge احتمالا ضد آب و ضدگردوخاک خواهند بود

در حالی که ما تاکنون اطلاعات زیادی در مورد پرچم‌داران جدید سامسونگ شنیده ایم، گویا قرار است که تنها دو گوشی در مراسم Unpacked 2016 رونمایی شود. این اطلاعات جدید که از فردی آشنا با برنامه‌ های سامسونگ منتشر شده، خبر از این می‌دهد که تنها گوشی‌های گلکسی S7 با صفحه‌ی ۵.۱ اینچی و S7 Edge  با صفحه‌ی ۵.۵ اینچی در ۲ اسفند رونمایی خواهند شد. هر دو موبایل دارای صفحه‌ی AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بوده و البته صفحه‌ی S7 Edge در دو طرف خود انحنا دارد. همچنین گفته شده که صفحه در حالت همیشه روشن قرار دارد. قابلیتی که به عمر باتری آسیبی نرسانده و به کاربر اجازه می‌دهد تا اعلامات و اطلاعات دیگری را بدون نیاز به روشن نمودن صفحه مشاهده نماید. چیزی شبیه به صفحه‌ی اکتیو موتورولا یا قابلیتی که در نکسوس‌های جدید شاهد آن بودیم.
همچنین گفته شده که هر دو گوشی جدید در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم بوده و مجوز IP-67 را مانند گلکسی S5 کسب نموده اند. همچنین قابلیت جدیدی که به گوشی‌ها اضافه شده درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی است که هر دو گوشی گلکسی اس ۷ (Galaxy S7)  و گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 Edge) این درگاه را خواهند داشت.
تمامی مدل‌های سری S7 از تراشه‌ی Exynos 8890 استفاده می‌کنند، البته در بازار چین و آمریکا به جای این تراشه از اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهد شد. همچنین تمامی مدلها از ۴ گیگابایت رم و حداقل ۳۲ گیگابایت رام یا فضای داخلی بهره خواهند برد.
در مورد دوربین گفته شده که در جلوی گوشی از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و در عقب نیز از یک دوربین با سنسور ۱۲ مگایپکسلی استفاده خواهد شد که دارای سنسورهای بزرگتر و روزنه‌ی f/1.7 خواهد بود. با این حساب کیفیت تصاویر در نور کم افزایش خواهد یافت.
گفته شده که در گلکسی S7 از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر و در گلکسی S7 Edge از باتری با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر استفاده شده است که نسبت به باتری مدل‌های قبلی S6 و S6 Edge به مراتب ظرفیت بالاتری خواهند داشت. همچنین گفته شده که احتمالا در مارس شاهد عرضه‌ی این دو گوشی در رنگ‌های سفید، سیاه و طلایی خواهیم بود. نظر خود را در مورد پرچم‌داران بعدی سامسونگ با ما در میان بگذارید.
منبع: Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا