اخبار

گلگسی اس ۷ اج در مقابل سقوط از ارتفاع آسیب پذیر است

براساس نتایج آزمایشات اخیر لابراتوار معتبر آی‌فیکس ایت (iFixit)، گلگسی اس ۷ اج (Galaxy S7 edge) در مقابل هر گونه ضربه‌ی شدید یا سقوط از ارتفاع کم بسیار آسیب پذیر است و از خود مقاومتی نشان نمی‌دهد. این پرچمدار سامسونگی بسیار سخت نیز تعمیر خواهد شد و دردسر های تعمیراتی خاص خود را به دنبال دارد.
نتایج تست سقوط گلگسی S7 edge ما را به تعجب وا داشت؛ چرا که این گوشی پر ادعا، با بدنه‌ی تمام فلزی-شیشه ای به همراه تکنولوژی های ضدآب وارد بازار شد ولی ما را ناامید کرد. امتیازات کسب شده در تست های مقاومت این گوشی هوشمند، بسیار رقت انگیز بوده و نمی‌توان حتی لحظه‌ای آن ها را نگاه کرد. به دلیل ضد آب بودن، این اسمارت فون دارای چسب های زیاد و زایدی در پشت پنل نمایشگر AMOLED خود است. به طوریکه جدا کردن این قسمت از سخت افزار اسمارت فون را برای تعمیر کاران بسیار سخت ساخته و آنها به سختی پنل نمایشگر را از قسمت اصلی گوشی به منظور یک تعیمر ساده جدا می‌کنند. این چسب ها به جز دلیل ذکر شده در بالا، باعث داغ تر شدن گوشی و بالا رفتن دمای آن به هنگام پردازش بازی ها و برنامه های سنگین می‌شوند؛ چون ظرفیت گرمایی بسیار بالایی دارند و سریعا گرما را به خود جذب خواهند کرد. بعید است که یک تعمیر کار محلی از پس تعمیر Samsung Galaxy S7 edge بر بیاید.
پنل شیشه ای پشتی این گجت فقط در زمان دست گرفتن آن خوب عمل می‌کند، اما اگر زمان تعمیرات فرا رسد، جدا کردن آن به کَنده شدن تمامی اجزای داخلی مادربرد (Main Board) اعم از باتری و پردازشگر می‌انجامد. پس اگر یک تعمیر کار آماتور و حتی بسیار حرفه ای هستید، مواظب باشید که جدا کردن پنل شیشه‌ای پشت این دستگاه، کار دست شما ندهد! حتما قبل از تعمیر این گجت سری به iFixit بزنید.
منبع: Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا