اخبار

گوشی آنر V8 Max در بنچمارک انتوتو خودنمایی کرد

هواوی قصد دارد تا امروز با برگزاری کنفرانسی گوشی Honor 8 خود را رونمایی کند؛ اما گویا دستگاه دیگری نیز در راه است. به نظر می‌رسد که گوشی آنر V8 Max نیز در کنار هواوی آنر ۸ قرار گیرد. گفته شده است که این دستگاه با نمایشگر بزرگ ۶٫۶ اینچی با کیفیت ۲K بزرگتر از شیائومی می مکس خواهد بود که از یک نمایشگر ۶٫۴۴ اینچی بهره برده است.
گوشی آنر V8 Max به پردازنده Kirin 950 مجهز خواهد شد. ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده، دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای گرفته که اطلاعات منتشر شده درباره‌‌ی آن می‌گویند که با دوربینی دوگانه طرف هستیم. در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز دوربینی ۸ مگاپیکسلی دیده خواهد شد. این دستگاه نیروی لازم برای روشنایی خود را از یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. این باتری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع، ارائه خواهد شد.
درباره این گوشی گفته می‌شود که با نسخه سطح بالاتر دیگری نیز عرضه خواهد شد. نسخه‌ای که دارای ۴ گیگابایت رم بوده و با دو برابر کردن حافظه از ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی بهره‌مند شده است.
گوشی آنر V8 Max
قیمت‌گذاری برای نسخه پایه‌ای گوشی آنر V8 Max از ۱۹۹۹ یوان، چیزی در حدود ۲۹۹ دلار آغاز شده و برای نسخه بالاتر به ۲۴۹۹ یوان، ۳۷۴ دلار، خواهد رسید.
 
گوشی آنر V8 Max
امتیازات به دست آمده توسط تراشه‌های مختلف را در انتوتو ملاحظه می‌کنید. این نتایج در نسخه v6.0 این بنچمارک به‌ثبت رسیده است. در این بنچمارک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ با کسب امتیاز ۱۳۶۳۸۳ در بالای این لیست قرار گرفته و همان‌طور که می‌بینید، تراشه Kirin 950 نیز پردازنده قدرتمندی نشان می‌دهد؛ بنابراین فبلت Honor V8 Max نباید با کارهای گرافیکی سطح بالا مشکلی داشته باشد. این تراشه قادر است تا گرافیک بازی‌های کامپیوتری را به‌خوبی پشتیبانی کند، پس قرار نیست که نمایشگر بزرگ این گوشی هدر رفته و کارایی خوبی نداشته باشد.
منبع gizmochina

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا