اخبار

گوشی جدید لنوو توسط TENAA و ۳C تایید شد

به نظر می رسد شرکت  لنوو گوشی هوشمند جدیدی را آماده عرضه به بازار کرده است. به تازگی گوشی هوشمندی با نام K32c36 ساخت لنوو مورد تایید دو آژانس TENAA و ۳C چین قرار گرفته است.
گوشی هوشمند جدید لنوو که از آن با نام K32c36 یاد می شود به تازگی دو گواهینامه مورد نیاز برای فرو ش در چین را دریافت کرده است. ابتدا این گوشی هوشمند موفق به دریافت گواهینامه از ۳C شده است.۳C آژانسی در چین است که هر محصولی برای فروش چین، صرف نظر از این که داخل چین تولید شده یا محصولی وارداتی باشد، حتما باید گواهینامه آن را بگیرد. این آژانس مسائل ایمنی را تست می‌کند.
از سوی دیگر گوشی هوشمند جدید لنوو از سوی TENAA  نیز تایید شده است. لنوو K32c36 مجهز به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل در اینچ،‌ پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی و ۲ گیگابایت رم است. لنوو حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی را برای این مدل در نظر گرفته و این گوشی هوشمند از کارت حافظه خارجی تا ۳۲ گیگابایت  پشتیبانی می‌کند.
دوربین پشتی این گوشی ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و لنوو دوربین ۵ مگاپیکسلی را برای قسمت جلوی گوشی در نظر گرفته است. ضخامت این گوشی هوشمند ۸.۲ میلیمتر است و ۱۴۰ گرم نیز وزن دارد. لنوو K32c36 در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، سیاه و سفید به بازار عرضه می‌شود.
حالا با توجه به این که لنوو گواهینامه‌های مورد نیاز را در چین دریافت کرده است باید در انتظار معرفی گوشی هوشمند جدید لنوو در آینده نزدیک باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا