اخبار

گوشی میزو پرو ۷ با اندروید ۶٫۰٫۱ و رابط کاربری Flyme 6 عرضه خواهد شد

گوشی های سری میزو پرو (Meizu Pro) که در نوامبر سال گذشته (آبان ۹۴) و با معرفی گوشی میزو پرو ۵ (Meizu Pro 5) کار خود را آغاز کردند، همیشه از سخت افزار و نرم افزار قدرتمندی برخوردار بوده‌اند. به عنوان مثال، پرو ۵ مجهز به پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ بود. یا پردازنده‌ی گوشی میزو پرو ۶ که در ماه آپریل (اردیبهشت یا خرداد) معرفی شده بود، پردازنده ی ۱۰ هسته‌ای مدیاتک Helio X25 SoC داشت. همانطور که می‌دانید، در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) و ۵ ماه بعد از معرفی پرو ۶، میزو قرار است از گوشی میزو پرو ۷ (Meizu Pro 7) رونمایی کند. این گوشی مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ خواهد بود (همان چیپ‌ستی که در گوشی‌های اس۷، اس ۷ اج و نوت ۷ سامسونگ استفاده شده است)، و به احتمال زیاد میزو از رابط کاربری Flyme 6 در آن استفاده خواهد کرد.
بر اساس گزارشاتی که امروز از خبرگزاری‌های چینی به بیرون درز پیدا کرد، میزو در همان مراسمی که قرار است در آن به معرفی گوشی میزو پرو ۷ بپردازد، به معرفی رابط کاربری Flyme 6 نیز خواهد پرداخت. و این یعنی اینکه این رابط کاربری به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی میزو پرو ۷ نصب خواهد شد.
طبق اطلاعات مندرج در سیستم بنچمارک AnTuTu، گوشی میزو پرو ۷ دارای صفحه نمایشی با وضوح تصویر ۲۵۶۰×۱۴۴۰ و (همانطور که در بالا ذکر شد) مجهز به اگزینوس ۸۸۹۰ خواهد بود. همچنین، ظرفیت RAM این گوشی ۴GB از نوع LPDDR4 به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. یک دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی به همراه دوربینی با سنسور ۵ مگاپیکسل در جلو جهت گرفتن تصاویر سلفی و ویدئوچت بر این گوشی سوار است. سیستم عامل گوشی میزو پرو ۷ نیز اندروید ۶٫۰٫۱ است و همانطور که گفتیم با رابط کاربری Flyme 6 بالا خواهد آمد.
تصاویر لو رفته از گوشی میزو پرو ۷ نشان از یک صفحه نمایش با لبه‌های خمیده است. جزئیات بیشتر این گوشی به همراه قیمت آن در تاریخ رونمایی (۲۳ شهریور) مشخص خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا