اخبار

گوشی نکسوس گوگل بعدی احتمالا به دست HTC ساخته می شود

گوشی نکسوس گوگل که گوشی اندرویدی پرچمدار این کمپانی محسوب می شود، احتمالا توسط HTC ساخته خواهد شد.
گوشی نکسوس گوگل در سال ۲۰۱۰ توسط HTC ساخته شد. از آن زمان به بعد، شرکت های سامسونگ (نکسوس اس)، ال جی (نکسوس ۴)، موتورولا (نکسوس ۶) و هوآوی (نکسوس ۶ پی) این وظیفه ر به عهده داشته اند.
خط تولید گوشی نکسوس گوگل ، با هدف خاصی در اختیار سایر تولید کنندگان گوشی های اندرویدی قرار می گیرد. گوگل با این کار قصد دارد ایده های متفاوتی را در باره ی طراحی های تکنولوژیکی و تقویت گوشی ها در اختیار آنها قرار دهد. چرا که نرم افزار گوشی نکسوس، نمونه ی خالص اندروید بوده، بدون اینکه هیچگونه تغییرات سفارشی در آن ایجاد شده باشد.
یک کاربر توییتر با نام @LlabTooFeR، که به انتشار اخبار اندروید می پردازد، گفته است که امسال HTC اچ تی سی دو گوشی متفاوت تولید خواهد کرد. گوشی T50 (تی ۵۰، که احتمالا بیانگر نمایشگر ۵ اینچی آن خواهد بود)، و T55 (تی ۵۵، که احتمالا نمایشگر ۵.۵ اینچی آن را وعده می دهد). برای اینکه تصویر درستی از نمایشگر ۵.۵ اینچی در ذهن داشته باشید، کافیست گوشی آیفون ۶ اس پلاس را درنظر بگیرید.
هنوز مشخص نیست که گوگل همکاران سازنده ی گوشی نکسوس را چگونه انتخاب می کند. کمپانی ال جی با تولید ۳ عدد گوشی نکسوس ، بیشترین تولید گوشی نکسوس گوگل را در بین سایر تولید کنندگان داشته است. سامسونگ با ۲ گوشی و موتورولا، هوآوی و اچ تی سی، هرکدام با یک گوشی نکسوس گوگل در این لیست قرار دارند.
گوشی های نکسوس ۵ ایکس و نکسوس ۶ پی اواخر سال گذشته معرفی شدند. هرکدام از آنها در دو اندازه ی متفاوت طراحی شدند و به ترتیب توسط شرکت های ال جی و هوآوی ساخته شدند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا