اخبار

گوشی های دارای بهترین بلندگوهی استریو جلو

زمانی بود که بلندگوهایی با صدای با کیفیت و بلند در پایین لیست اولویت تولید کنندگان قرار داشت . بلندگوی اکثر گوشی ها صدای بسیار بدی داشت . گوش دادن موزیک با آن ها مثل شکنجه شدن میماند ! بسیار خب شاید آنقدر هم بد نبودند !! ولی هنوز جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد .
امروزه حتی اسمارت فونهای متوسط بازار هم از صدای خروجی خوبی برخوردارند ، در حققیت ما شاهد اسمارت فونهای بیشتر و بیشتری با بلندگو های جلویی هستیم ، و در این شکی نیست ، میتوان بهترین تجربه گوش کردن را با اسمارت فون ها داشت !
بعد جستوجو در داده هایمان ما یک لیست از گوشی هایی بهترین بلند گو های استریو جلو برای شما آماده کردیم . اگر از این گونه اسمارت فونها خوشتان می آید حتما از دیدن تصاویر زیر لذت خواهید برد .
HTC One M8 -1
البته که HTC One M8 افتخار اول بودن در این لیست را دارد ! به هر حال این گوشی دارای بهترین جفت بلندگویی هست که شما در حال حاظر در یک گوشی پیدا میکنید . صدایی که بلندگوهایش به شما میدهد بلند و شفاف است . اگر شما زیاد با گوشی آهنگ گوش میدهید این گوشی میتواند انتخاب خوبی باشد .

۲- HTC One mini 2
این گوشی نوع کوچک شده M8 است ! همچنین بهتر است بدانید که این گوشی چندین ویژگی را از برادر بزرگتر خود M8 به ارث برده ویژگی های مثل طراحی ، مواد مورد استفاده در ساخت گوشی ، جفت بلند گو های جلویی و…. .

۳- Sony Xperia Z2

۴- HTC Desire 816

۵- Amazon Fire Phone

۶- HTC Desire 700

۷- HTC Desire 610

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا