اخبار

گوشی هواوی میت ۹ با ۶ گیگابایت رم و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی از راه خواهد رسید

طی چند وقت اخیر شاهد درز شایعات و تصاویر منتسب بسیاری از جانشین هواوی میت ۸ بوده‌ایم، در همین راستا روز گذشته منابع وابسته به شرکت چینی فاش کرده‌اند که گوشی هواوی میت ۹ (Huawei Mate 9) با مشخصات سخت افزاری فوق‌العاده به زودی معرفی خواهد شد.
بر این اساس انتظار می‌رود این فبلت شرکت هواوی از تراشه کرین ۹۶۰ قدرت گرفته باشد. واحد طراحی پردازنده شرکت هواوی با نام HiSilicon Technologies مدت‌هاست که با TSMC برای ساخت پردازنده‌های Kirin همکاری می‌کند. در همین حال شنیده می‌شود که تراشه مورد بحث از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی پشتیبانی می کند، از این رو می‌توان حدس زد گوشی هواوی میت ۹ نیز به دو دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شود.
منبع خبر معتقد است که این محصول در دو نسخه با ۴ و ۶ گیگابایت حافظه رم به بازار خواهد آمد. در سوی دیگر شنیده می‌شود که مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم گوشی هواوی میت ۹ با ظرفیت‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با برچسب ۵۱۰ و ۵۸۵ دلاری قابل سفارش خواهد بود و این در حالی است که نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز دست کم ۷۰۵ دلار قیمت گذاری شده است. البته ناگفته نماند که قیمت‌های مذکر صرفاً مخصوص کشور چین خواهند بود و این یعنی آنکه ممکن است در سایر بازارها هواوی فبلت قدرتمند Mate 9 را با قیمت‌های مختلفی عرضه نماید.
در ادامه این گزارش آمده است که گوشی هواوی میت ۹ در کنار بهره بردن از درگاه یو‌اس‌یی_سی، در قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه ساخت لایکا خواهد بود که نمونه آن را پیش‌تر در پی ۹ شاهد بودیم. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول که قرار است اوایل مهر ماه به صورت رسمی در رنگ‌های طلایی کهربایی، خاکستری کهربایی، طلایی قهوه‌ای، صورتی طلایی و سفید صدفی به بازار عرضه شود می‌توان، به بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید ۷ نوقا و رابط کاربری Emotion UI 5 اشاره کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا