اخبار

گوشی هوشمند اوپو A37 با مشخصاتی مناسب و قیمت مقرون به صرفه رونمایی شد

اوپو A37 نام گوشی هوشمند تازه رونمایی شده شرکت چینی اوپو است. این هندست با توجه به رده ابتدایی بودن خود، از مشخصات بسیار مناسبی نظیر یک صفحه نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی، تراشه اسنپدراگون ۴۱۰ و ۲ گیگابایت ظرفیت رم برخوردار است و با قیمت بسیار مناسب ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد.
اوپو یکی از تولیدکنندگان بزرگ چینی گوشی‌های هوشمند است. معمولاً شاهد عرضه محصولاتی مقرون به‌صرفه از سوی این کمپانی هستیم. اوپو تا به حال گوشی‌های هوشمند مناسبی را نظیر اوپو F1، اوپو R9 Plus و غیره روانه بازار کرده است که همگی حاوی یک برچسب قیمت کاملاً مقرون به‌صرفه هستند. اینک نوبت به معرفی محصول تازه‌ای به نام اوپو A37 رسیده است. محصولی که دارای ارزش خرید بسیار زیادی بوده که قیمت آن نیز فوق‌العاده مناسب خواهد بود. این تولیدکننده قیمت محصول جدید خودش را ۱۹۹ دلار قرار داده و با توجه به مشخصات آن می‌توان گفت یک انتخاب بسیار مناسب خواهد بود.

مشخصات اوپو A37

عضو جدید سری A محصولات اوپو به یک صفحه نمایش ۵ اینچی اچ‌دی با پنل IPS LCD مجهز شده است. این صفحه نمایش حاوی یک شیشه صیقلی شده است و توسط یک لایه گوریلا گلس ۴ محافظت می‌شود. هرچند که این محصول یک گوشی هوشمند میان رده است و نمیتوان انتظار ارائه رزولوشن بالاتر از اچ دی را نیز از آن داشت.
مغز و یا مرکزی‌ترین بخش اوپو A37 که مدیریت همه چیز را بر عهده خواهد داشت یک تراشه اسنپدراگون ۴۱۰ است. این تراشه برای یک محصول با رده ابتدایی بسیار مناسب است که البته ۲ گیگابایت رم نیز آن را یاری خواهد کرد.
به‌طور پیش‌فرض این محصول دارای حافظه داخلی است؛ اما کاربران قادرند از طریق یک کارت حافظه میکروSD این حجم را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهند. صحبت از اسلات شد بد نیست بگوییم که اوپو A73 از سه اسلات بهره می‌برد که به کاربر اجازه استفاده دو سیم کارت نانو و یک کارت میکروSD را خواهند داد.
کمپانی اوپو بر روی مهارت‌های عکاسی دوربین اوپو A73 تأیید زیادی دارد. سخت افزار تصویربرداری این محصول متشکل از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل‌های بسیار بزرگ ۱٫۴um و دیافراگم f/2.2 است. دوربین سلفی این محصول نیز از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد. کیفیت جفت این دوربین‌ها به‌مراتب نسبت به رقبای هم رده این محصول کاملاً مناسب است.
این محصول از یک باتری ۲,۶۳۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد که با توجه به مصرف کم برق سخت افزار این دستگاه می‌تواند انتخاب معقولانه‌ای از سوی اوپو باشد. اما در بخش نرم افزاری گوشی اوپو A37 متأسفانه از اندروید ۵٫۱ آب‌نبات چوبی همراه با رابط کاربری ColorOS 3.0 بهره می‌برد. ما دوست داشتیم این هندست را در حال اجرا با اندروید ۶٫۰ مارشمالو مشاهده کنیم.
 

گوشی هوشمند اوپو A37

گوشی هوشمند اوپو A37

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا