اخبار

گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹ اس در تایوان معرفی شد

امروز اچ تی سی از یک گوشی هوشمند جدید از خانواده ام ۹ خود با نام اچ تی سی وان ام ۹ اس ( HTC One M9s ) در تایوان رونمایی کرد.این گوشی که از نظر طراحی ظاهری شبیه به وان M9 معمولی دارد ، به مشخصاتی متفاوت با نسخه اصلی مجهز شده است.
HTC One M9S از صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح Full HD بهره خواهد برد و یکی از مهم ترین تفاوت های آن نسبت به نسخه استاندارد استفاده از چیپ ست Helio X10 شرکت مدیاتک است که پیش از این در تعدادی از محصولات دیگر شرکت HTC به کار رفته بود.
از سوی دیگر شرکت HTC همانند رویکردی که نسبت به تلفن های همراه One E9 و One E9s داشت و به دلیل کاهش قیمت تلفن همراه One M9s نسبت نسخه استاندارد، این محصول را تنها به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. البته همچنان می توان از کارت حافظه خارجی برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی بهره برد.
این تلفن همراه از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مشابه با دو تلفن همراه One E9 و One E9s بهره خواهد برد، با این تفاوت که به فناوری لرزش گیر دست ( مشابه نمونه به کار رفته در نسخه Supreme Camera تلفن همراه One M9+ ) مجهز شده است. این دوربین که از لنز f/2.0 و ۲۷.۸ میلیمتری بهره می برد از شیشه مقاوم sapphire crystal استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر دوربین جلوی UltraPixel با وضوح ۴ مگاپیکسل و لنز f/2.0 و ۲۶.۸ میلیمتری نیز دیگر تجهیزات تصویربرداری آن را تشکیل می دهند.
ابعاد فیزیکی تلفن همراه One M9s دقیقاً مشابه نسخه استاندارد One M9 و برابر است با ۱۴۴.۶ x 69.7 x 9.6mm . با این حال وزن آن ۱ گرم سنگین تر از تلفن همراه One M9 و ۱۵۸ گرم خواهد بود. شرکت HTC در این مدل از باتری با ظرفیت ۲۸۴۰ mAh استفاده کرده است.
گوشی جدید شرکت HTC از شبکه های مخابراتی LTE پشتیبانی خواهد کرد و فناوری هایی نظیر Bluetooth v4.1، dual-band Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، NFC و GPS به همراه A-GPS GLONASS و Beidouنیز سایر نکات قابل ذکر آن به شمار می روند.
در نهایت باید گفت پیش فروش این تلفن همراه در بازارهای تایوان از هم اکنون با قیمتی معادل ۳۹۰ دلار آغاز شده است و در روز ۲۱ نوامبر وارد بازارها خواهد شد، با این حال تاریخ عرضه و همچنین قیمت آن در سایر بازارهای بین المللی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا