اخبار

گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ وارد کشور هند شده است

سازندگان تلفن‌های همراه هوشمند این روزها به یک فرم ثابت برای طراحی بدنه رسیده‌اند و معمولا خیلی کم پیش می‌آید که از این طرح محافظه‌کارانه فاصله بگیرند. در چنین شرایطی اخباری مانند عرضه‌ی گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ است که می‌تواند این روند تکراری در بازار را از بین ببرد.
کمپانی سامسونگ از معدود برندهایی است که هنوز هم به طراحی یک قالب تاشو و خلاف عرف بازار اعتقاد دارد. به‌تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ وارد کشور هند شده است تا بعد از طی کردن مراحل آزمایشی اولیه، وارد خطوط تولید و بعد از آن هم وارد بازارهای عمومی شود؛ بنابراین می‌توان گفت که این برند کره‌ای به همراه ال‌جی که اولین اسمارت فون ماژولار پرچمدار جهان را به بازار عرضه کرده است، تیم سنت‌شکنی قوانین تکراری در طراحی تلفن‌های همراه هوشمند را تشکیل داده‌اند!
همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ برای مقاصد آزمایشی وارد هند شده است و تنها اطلاعاتی که از مشخصات این دیوایس می‌دانیم، اندازه‌ی ۳.۸ اینچی نمایشگر آن است که با توجه به تاشو بودن آن، یک مقدار قابل قبول محسوب می‌شود:
 
گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ وارد کشور هند شده است
 
در تصویر بالا که از پورتال آنلاین ثبت واردات کشور هند یعنی سایت Zauba گرفته شده است، گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ در دو ردیف اول با شماره مدل SM-G1600 قابل مشاهده است. به کار بردن این شماره مدل در معرفی این دیوایس باعث شده است که خیلی از کارشناسان حدس بزنند که این اسمارت فون در واقع نسل جدید گلکسی فولدر (Galaxy Folder) است.
گلکسی فولدر نام اولین مدل گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ است که سال گذشته عرضه شد و توانست موفقیتی نسبی را در بازارهای جهانی کسب کند. مدل SM-G1600 نیز قرار است در ادامه‌ی آن سری و شاید هم با نام احتمالی گلکسی فولدر ۲ ساخته و عرضه شود. همچنین با توجه به قیمت حدود ۱۰۲ دلاری (۶۸۷۳ روپیه) آن، این اسمارت فون تاشو احتمالا در دسته‌ی محصولات میان‌رده‌ی این کمپانی کره‌ای قرار می‌گیرد و نباید انتظار مشخصات فنی قدرتمندی را از آن داشته باشیم.
 
گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ وارد کشور هند شده است
منابع مطلع می‌گویند که سامسونگ این دیوایس را اواسط ماه جولای آینده (حدود ۴۵ روز دیگر) ابتدا در کشور چین رونمایی می‌کند و سپس با یک برنامه‌ی تدریجی، دیگر بازارهای جهان نیز از آن برخوردار خواهند شد.
جالب است بدانید که چندی پیش سامسونگ پتنت جدیدی را در زمینه‌ی تولید یک اسمارت فون تاشوی بسیار مدرن ثبت کرده بود که بر طبق اسناد آن پتنت، نسل‌های آینده‌ی گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ با یک نمایشگر یکپارچه که از وسط خم می‌شود و به دو قسمت تقسیم می‌شود، تولید خواهند شد؛ در ضمن تولید پنل‌های نمایشگر OLED با قابلیت خم شدن و تا شدن نیز به این موضوع بی‌ربط نیست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا