اخبار

گوشی هوشمند جدید هواوی بامشخصاتی پائین رده در تنا ظاهر شد

گوشی هوشمند جدید هواوی در وب‌ سایت آژانس نظارتی چین، تنا (TENNA) ظاهر شد و مشخصات آن به بیرون درز کرد. این دستگاه جدید مرموز که نامش ذکر نشده، یک محصول جدید از سری گوشی‌‌های Huawei Enjoy بوده و احتمالا جایگزینی برای گوشی Huawei Enjoy 5s است که سال گذشته توسط هواوی معرفی شد.
لیست منتشر شده در تنا، گوشی هوشمند جدید هواوی را این گونه معرفی می‌کند. این دستگاه دارای یک نمایشگر ۵ اینچی آمولد اچ دی (رزولوشن تصویری ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل) است که از یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت پردازش ۱٫۵ گیگاهرتز قدرت می‌گیرد (معمولا در وبگاه تنا نام تجاری پردازنده ذکر نمی‌شود) و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه‌ی آن را تامین می‌کند.
گوشی هوشمند جدید هواوی
تصاویری که در کنار مشخصات این اسمارت فون در لیست تنا منتشر شده از همان الگوی طراحی بسیار ساده هواوی تبعیت می‌کند. پنل پشتی این دستگاه به جای ساختار فلزی از پوشش پلاستیکی معمولی ساخته شده و یک سنسور اثر انگشت در زیر دوربین رو به عقب آن قرار گرفته و دکمه‌های کنترل صدا و قفل نمایشگر گوشی در کنار بدنه‌ی آن خودنمایی می‌کند.
 
گوشی هوشمند جدید هواوی
 
بر اساس آمار منتشر شده در آژانس رگولاتوری چین، فضای ذخیره سازی این گوشی جدید هواوی از یک رم ۳ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده که به احتمال زیاد از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن تعبیه شده و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود. اسمارت فون جدید هواوی با سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد. این دستگاه با اندازه‌های ۸٫۱ در ۷۰٫۴ در ۱۴۳٫۲ میلیمتر، تنها ۱۴۵ گرم وزن دارد.
در حال حاضر جزئیات بیشتری از این محصوا پائین رده‌ی هواوی وجود ندارد؛ اما با توجه به مشخصات مندرج در این وب‌سایت، این گوشی هوشمند مسلما باید با قیمت مقرون به صرفه‌ای به بازارهای جهانی عرضه شود.
 
 
گوشی هوشمند جدید هواوی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا