اخبار

یک گوشی هوشمند لیکو مجهز به تراشه اسنپدراگون ٨٢١ بنچمارک آنتوتو دیده شد !

صبح امروز امتیاز بنچمارک یک گوشی هوشمند برند لیکو که مجهز به تراشه اسنپدراگون ٨٢١ و یا اسنپدراگون ٨٢۳ است در وب‌سایت آنتوتو قرار گرفت. این محصول که دارای کد نام LEX720 است موفق شده تا امتیاز فوق‌العاده بالای ۱۵۴,۲۷۲ را به نام خود ثبت کند که نشان از قدرت بالای این محصول خواهد بود.
تراشه اسنپدراگون کمپانی کوالکام به‌عنوان پرچم‌دار تراشه‌های سال ۲۰۱۶ میلادی شناخته می‌شود. این تراشه ۶۴ بیتی که حاوی پردازنده ۴ هسته‌ای است توسط تعداد زیادی از کمپانی‌های نام آشنا نظیر سامسونگ، ال‌جی، اچ‌تی‌سی، موتورولا، شیائومی و وان پلاس مورد استفاده قرار گرفته است. حال به نظر می‌رسد که کوالکام قصد دارد تا از تراشه‌های جدید خود به نام‌های اسنپدراگون ٨٢١ و اسنپدراگون ٨٢۳ که هر دو نسخه‌های جداگانه‌ای هستند رونمایی کند.
 
گوشی لیکو مجهز به تراشه اسنپدراگون ٨٢١
 
اینک یکی از این نسخه‌ها با مشخصاتی برابر با اسنپدراگون ۸۲۰ اما با سرعت کلاک بالاتر دیده شده است. آن‌طور که گفته می‌شود دو کمپانی لیکو و شیائومی برنامه‌ریزی‌هایی کرده‌اند تا برای نخستین بار گوشی‌های هوشمندی حاوی تراشه اسنپدراگون ٨٢١ روانه بازار کنند.
صبح امروز مشخصات یک گوشی هوشمند برند لیکو (LeEco) به نام LEX720 در وب‌سایت آنتوتو قرار گرفت که توسط تراشه MSM8996pro کمپانی کوالکام قدرت می‌گیرد. این تراشه یکی از دو تراشه معرفی نشده اسنپدراگون ٨٢١ و یا اسنپدراگون ٨٢۳ است. هرچند که ما نمی‌توانیم به‌طور دقیقی حدس بزنیم که این کد نام متعلق به کدام تراشه است؛ اما مطمئنیم که غیر از این دو نخواهد بود.

مشخصات گوشی هوشمند لیکو مجهز به تراشه اسنپدراگون ٨٢١

احتمال دارد که این گوشی هوشمند نسخه به‌روز شده گوشی هوشمند LeEco Le Max 2 فبلت پرچم‌دار این کمپانی باشد. بنا بر اطلاعات درج شده این محصول از یک صفحه نمایش با رزولوشن فول اچ‌دی، چهار گیگابایت ظرفیت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو نیز به‌صورت پیش‌فرض بر روی این محصول نصب است و شما می‌توانید رابط کاربری اختصاصی لیکو را نیز بر روی آن مشاهده کنید. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در بخش جلویی این گوشی هوشمند تعبیه شده است و در قسمت جلو نیز شاهد حضور یک دوربین ۸ مگاپیکسلی جهت گرفتن تصاویر سلفی و چت ویدیویی هستیم. جالب اینجاست که محصول جدید کمپانی لیکو موفق شده امتیاز فوق‌العاده بالای ۱۵۴,۲۷۲ را به نام خود ثبت کند.
گوشی لیکو مجهز به تراشه اسنپدراگون ٨٢١
کمپانی لیکو (LeEco) چندی پیش اعلام کرده بود که در تاریخ ۲۹ ژوئن (۹ تیر) میزبان یک رویداد خبری خواهد بود و ما امیدواریم که این گوشی هوشمند قدرتمند طی آن مراسم به‌صورت رسمی معرفی شود. این محصول می‌تواند نسخه‌ی جدیدی از گوشی هوشمند Le Max 2 باشد؛ اما این محصول دارای دوربین ضعیف‌تری از مدل نام‌برده است. در حالی که این محصول گمنام به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است؛ گوشی هوشمند Le Max 2 از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی بهره می‌برد. پس این محصول می‌تواند مدل جدیدی از هندست Le 2 باشد و یا شاید این محصول مدلی مجزا برای خود خواهد بود. به هر حال برای روشن شدن این قضیه باید تا چند روز آینده صبر کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا