اخبار

گوشی هوشمند مجهز به شارژ از راه دور ال جی به‌زودی رونمایی خواهد شد

رسانه‌های کره‌ای ادعا می‌کنند که کار توسعه ال جی بر روی یک گوشی هوشمند مجهز به شارژ از راه دور مغناطیسی به اتمام رسیده است. بر اساس این گزارش گوشی هوشمند ذکر شده قادر است از فاصله ۷ سانتی‌متری نسبت به صفحه رسانا مدنظر شارژ شود.
رسانه معتبر Business Korea گزارش می‌دهد که کمپانی ال جی به‌تازگی توسعه و طراحی یک گوشی هوشمند مجهز به شارژ از راه دور را به اتمام رسانده است که قادر است به لطف تکنولوژی تشدید مغناطیسی از فاصله حدود ۷ سانتی‌متری شارژ شود. به‌طور معمول لازمه استفاده از این تکنولوژی، قرار گرفتن گوشی هوشمند شما بر روی یک صفحه رسانا است تا بتواند شارژ از طریق آن به دستگاه شما منتقل شود. این کمپانی اخیراً موفق به کسب پیشرفت‌هایی در این تکنولوژی از راه دور مغناطیسی شده است که بر اساس آن فاصله ۲ سانتی‌متری جهت شارژ، به ۷ سانتی‌متر رسیده است. بدون شک این پیشرفت در افزایش فاصله مورد نیاز برای شارژ از راه دور می‌تواند زمینه ساز دستاوردهای بزرگ‌تری باشد.
شارژ از راه دور مبتنی بر تکنولوژی تشدید مغناطیسی کمپانی ال جی جریان ۷ وات را در اختیار کاربران می‌گذارد. این موجب می‌شود که حتی کم‌طاقت‌ترین کاربران و افرادی که زمان کمی را برای شارژ دستگاه خود دارند نیز با شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصدی کمتر از یک ساعته، از این تکنولوژی رضایت کاملی داشته باشند. با این حساب به نظر می‌رسد که تکنولوژی شارژ گوشی‌های هوشمند به‌شدت در حال تکامل است تا کاربران روز به روز با این بخش از دستگاه خود به معنای واقعی بدون مشکل باشند.
علاوه بر ال جی تا بدین لحظه اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اعلام کرده‌اند که به‌شدت در حال کار بر روی تکنولوژی شارژ از راه دور مغناطیسی هستند. ما انتظار داریم که طی سال‌های پیش رو شاهد عرضه محصولاتی مجهز به چنین تکنولوژی شارژی از سوی کمپانی‌ها نظیر اوپو، میزو و هواوی باشیم. در این مورد Business Korea کمپانی ال جی را در حال حاضر موفق به توسعه این تکنولوژی و افزایش به فاصله عنوان شده می‌داند و اعلام می‌کند که به‌زودی گوشی هوشمندی از سوی این کمپانی مجهز به تکنولوژی پیشرفت کرده شارژ از راه دور روانه بازار خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا