اخبار

گوشی هوشمند مخصوص سیگاری ها هم معرفی شد !!!

کمپانی های مختلف این روزها برای جذب مخاطبان بیشتر و افزایش میزان فروش و محبوبیت خود به دنبال ارائه تکنولوژی های جدیدی هستند تا از تمامی اقشار جامعه بتوانند مشتری داشته باشند، از این رو به ارائه محصولاتی که دارای ویژگی هایی برای افرادی خاص (مثلا ورزشکاران، مدیران و…) هستند رو آورده اند.به طور مثال با اینکه مدت زیادی است تولید گوشی های تاشو منسوخ شده، اما با این وجود کمپانی سامسونگ اخیرا گوشی تاشو خودرا معرفی کرده است که سخت افزاری در حد گوشی های رده بالا بازار دارد و مطمئنا برای خانم ها جذابیت خاصی خواهد داشت.
با این وجود تاکنون هیچ کمپانی به فکر کاربران سیگاری نبوده تا محصول متفاوتی را برای آنها عرضه کند، در حالی که متاسفانه تعداد این کاربران کم هم نیستند.
 
با وجود راهکارهایی که برای مقابله ارائه می شود، هنوز سیگار علاقمندان زیادی دارد و نه تنها افراد سیگاری این عادت بد را کنار نمی گذارند، بلکه روزانه افراد زیادی نیز به استفاده از آن رو می آورند. در این حال و هوا کمپانی Vaporcade  گوشی هوشمندی را با نام Vaporcade Jupiter عرضه کرده که محصولی خلاقانه به شمار می رود و آمده تا طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کند.
 
گوشی هوشمند مخصوص سیگاری ها (2)
دوستداران سیگارهای الکترونیکی vaping می توانند با استفاده از این اسمارت فون ،که ترکیبی خلاقانه از گجت های هوشمند و یک ابزار دودساز است،در عین حال که سیگارهای الکترونیکی خود را دود می کنند، تماس گرفته، پیامک زده یا حتی تصاویر سلفی بگیرند.بخشی که برای سیگار الکترونیکی این اسمارت فون در نظر گرفته شده در قسمت پایین اسمارت فون بوده و کاملا مشخص است.
 
گوشی هوشمند مخصوص سیگاری ها (3)
Jupiter که از اندروید ۴.۴ پشتیبانی می کند، اپلیکیشن منحصر به فردی نیز برای Vaping دارد که محصول شرکت Vaporcade است .برای داشتن اطلاعات بیشتر از این محصول که از ۳۰ طعم مختلف استفاده می کند باید تا زمان ارائه رسمی آن منتظر ماند؛ اما طبق اطلاعات موجود قیمت نسخه ۳G آن  ۲۹۹ دلار و نسخه ۴G آن ۴۹۹ دلار است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا