اخبار

گوشی HTC One M8 اکنون با شش رنگ مختلف در بازار ایران

با رنگ، شخصیت خود را ابراز کنید- HTC One (M8) با بدنه تمام‌فلزی حالا در رنگ‌های متنوع 

HTC One (M8)   اکنون با شش رنگ مختلف در بازار ایران موجود است

تهران، دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳- چگونه تلفن هوشمندی تحسین‌شده بهتر خواهد شد؟‌ با یک انتخاب! اچ‌تی‌سی به عنوان پیشرو جهانی در عرصه نوآوری و طراحی، HTC One (M8) را در شش رنگ چشم‌نواز عرضه کرد. تلفن هوشمند خود را هماهنگ با سلیقه‌تان از میان دسته‌ای از رنگ‌های چشمگیر از قبیل آبی متالیک، قرمز مخملی، صورتی ملایم، در کنار رنگ‌هایی همچون طلایی کهربایی، نقره‌ای یخین و خاکستری مفرغین انتخاب کنید.

اچ‌تی‌سی نه‌تنها گوشی HTC One (M8) را در رنگ‌های مختلف هماهنگ با سلیقه‌های متفاوت عرضه کرده است بلکه با خرید هر دستگاه تلفن هوشمند HTC One (M8) تا آخر مهرماه ۱۳۹۳ یک قاب گوشی DOT View رایگان را نیز اهدا می‌کند.

نیراج ست مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا گفت:«پرچمدار تحسین‌شده تلفن‌های هوشمند ما که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اکنون با ارائه گروهی از رنگ‌های متنوع، ابعاد جدیدی از انتخاب را در اختیار خریداران قرار داده است؛ رنگ‌ها را نباید دست‌کم گرفت. انتخاب نوع تلفن هوشمند رویکرد شما را در زندگی به نمایش می‌گذارد و در همان حال، رنگ گوشی صورت ناگفته‌‌ای از شخصیت شماست، تا به همه کسانی که با شما ملاقات می‌کنند شناخت کاملی از شخصیت‌تان بدهد؛ صورتی معرف ظرافت و خلاقیت، آبی معرف اطمینان و آرامش و قرمز معرف نشاط و طراوت. با هر روحیه‌ای، یکی از رنگ‌های HTC One (m8) برای انعکاس هر آنچه شما هستید وجود دارد.»

گوشی HTC One (M8)، جدیدترین پرچمدار تلفن‌های هوشمند اچ‌تی‌سی، تجربه تحسین‌شده سری HTC One را به مرحله تازه‌ای رسانده است. این گوشی باکیفیت با بدنه تمام‌فلزی، مجهز به قابلیت بسیار جدید HTC Sense 6 و سنسور هوشمند مرکزی است که نیازهای شما را با استفاده از تکنولوژی Motion launch تشخیص می‌دهد و انجام امور روزمره را آسان می‌سازد. تکنولوژی جدید دوربین دوتایی در گوشی‌های HTC One (M8)، عکس‌های خلاقانه و شبیه به حرفه‌ای با جلوه‌هایی شگفت‌انگیز تولید می‌کند. HTC Boomsound با استفاده از طراحی تازه‌ محل قرارگیری بلندگوها و گستره‌ صوتی جدید جهت بهینه‌سازی صدای تولیدشده و تقویت‌کننده‌ اسپیکرهای چندبانده برای نرمال‌سازی صدا، یک بار دیگر شاخص‌های تازه‌ای از کیفیت صدا را در تلفن هوشمند، با صدایی ۲۵ درصد بلندتر از HTC One (M7) به وجود آورده است.

گوشی HTC One (M8) ،‌ مجهز به خبرخوان تحسین‌برانگیز HTC BlinkFeed است تا به وسیله قابلیت اسکرول کردن طبیعی برای خلق تجربه‌ای راحت در دسته‌بندی خبرهای اجتماعی تصویر کامل‌تری از هر موضوع ایجاد کند. بهینه‌سازی باتری نیز باعث شده این گوشی ۴۰ درصد بیشتر از HTC One(M7)  شارژ بماند و در وضعیت آماده به کار (standby) توانایی حفظ شارژ تا دو هفته را با فعال‌سازی حالت ذخیره زیاد انرژی (Extreme Power Saving Mode)  داشته باشد.

یکی دیگر از امکانات هیجان‌انگیزی که به گوشی HTC One(M8) افزوده شده، هماهنگی با Fitbit است، که کاربران را به فعالیت‌های بدنی در راستای افزایش سلامت و تندرستی علاقه‌مند می‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا