اخبار

گوشی MOVI با یک پروژکتور داخلی معرفی شد

گوشی‌های هوشمند، امروزه چنان قدرتمند و کاربردی شده‌اند‌ که به بخشی مهم از زندگی عامه مردم تبدیل شده‌ و در هر کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما این یک واقعیت است که اندازه جیبی آن‌ها، مطمئنا عملکرد این دستگاه‌ها را محدود کرده و یک نمایشگر بزرگ کارهای بهتری انجام می‌دهد. به‌عنوان مثال تماشای فیلم و یا بازی کردن با یک صفحه نمایش بزرگ لذت آن را چند برابر خواهد کرد. گوشی MOVI از WMS گوشی هوشمندی است که صفحه نمایش کوچک خود را با یک پروژکتور داخلی به یک نمایشگر بزرگ تبدیل کرده و چنین لذتی را به ارمغان می‌آورد.
این برای اولین بار نخواهد بود که یک گوشی قابلیت دارد تا نمایشگر خود را بر روی یک سطح صاف پخش کند. گوشی ماژولار موتو زد که اخیرا معرفی شده، قادر است تا با اضافه کردن یک ماژول به‌ نام موتو مدز پروژکتور Insta-Share خود را به یک پروژکتور بدل کند؛ هرچند که گوشی MOVI چنین عملکردی را بدون آن‌که به یک قطعه اضافه یا ماژول خاصی نیاز باشد، انجام می‌دهد.
 
movi3
گوشی هوشمند MOVI دارای یک نمایشگر ۵٫۲ یا ۵٫۵ اینچی فول اچ دی (رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل) است. به ادعای WMS این دستگاه به جدیدترین محصول کوالکام، تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز خواهد شد، ۴ گیگابایت رم داشته که به‌همراه ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، فضای ذخیره‌سازی آن را تشکیل می‌دهند. این دستگاه با گزینه‌های اتصالی مختلف موجود در گوشی‌های پرچم‌دار امروزی از جمله پورت یو اس بی نوع C و سنسور اثرانگشت همراه شده به‌علاوه آن‌که یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیروی روشنایی لازم برای آن را فراهم می‌آورد و جالب آنکه این اسمارت فون با آخرین و شیرین‌ترین نسخه از سیستم‌عامل گوگل، یعنی اندروید ۷٫۰ نوقا عرضه خواهد شد.
با تمامی این مشخصات و عنوان‌های بزرگ این دستگاه ممکن است که راه خود را به بازار پیدا نکند. توسعه دهندگان XDA به خریداران بالقوه آن هشدار داده‌اند که از این اسمارت فون انتظارات بی‌جا و نامعقولی نداشته باشند؛ هرچند که ممکن است اسمارت فون MOVI درواقع خیلی هم خوب ساخته شود. کمی مشکل است که تمامی فناوری‌ها در یک گوشی هوشمند به اضافه‌ی یک فضا برای پروژکتور و یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در یکجا جمع‌اوری شده و همچنان ضخامت دستگاه همان‌طور که در رندرهای آن به‌نمایش درآمده بیش از اندازه بزرگ نگردد و مطمئنا اندروید ۴٫۴ کیت‌کت نیز که بر روی رندر ارائه شده دیده می‌شود، در دستگاهی که ادعا شده به سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا مجهز خواهد شد، کمک چندانی نمی‌کند.
 
گوشی MOVI
این دستگاه قرار نیست به‌زودی وارد بازار شود. پیش فروش آن مطمئنا از هم‌اکنون تا شش ماه دیگر نیز آغاز نخواهد شد و هیچ جزئیات رسمی از قیمت و تاریخ عرضه آن وجود ندارد. تماشای فیلم و بازی کردن بر روی نمایشگری بزرگ لذتی وصف ناشدنی است. گوشی MOVI با چنین مشخصاتی ارزش آن را دارد که کمی برایش هیجان زده شویم. ارزش ندارد؟
 
گوشی MOVI
گوشی MOVI

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا