اخبار

گوشی SM-G5510 گواهینامه TENAA را دریافت کرد؛ به زودی محصول پایین رده سامسونگ معرفی خواهد شد

تمامی اتفاقاتی که این روزها برای سامسونگ رخ داده، نمی‌تواند این غول کره‌ای را از معرفی محصولات جدید باز دارد. هر چند محصول جدیدی که این شرکت قصد معرفی آن را دارد یک گوشی پایین رده است، امروز شاهد دریافت گواهینامه TENAA برای گوشی SM-G5510 بودیم. بر اساس اطلاعاتی که این سازمان از مشخصات فنی این گوشی هوشمند منتشر نموده نیز می‌توانیم انتظار معرفی محصولی پایین رده از سوی سامسونگ را در آینده نزدیک داشته باشیم. همراه موبایلستان باشید.
محصول جدید سامسونگ که در حال حاضر با اسم رمز “SM-G5510″ شناسایی می‌شود، به صفحه نمایشی ۵ اینچی با پنل TFT و رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ مجهز شده که می‌تواند برای یک محصول پایین رده، مطلوب باشد. سیستم پردازشی این گوشی نیز به عهده یک پردازنده ۴ هسته ای با کلاک ۱٫۴ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت حافظه رم بوده که می‌تواند بخش زیادی از کارهای کاربران را انجام دهد. از دیگر مشخصات این گوشی نیز می‌توانیم به وجود ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه تا حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۶٫۰٫۱، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره داشته باشیم.
اینطور که به نظر می‌رسد گوشی SM-G5510 قرار است تنها در رنگ طلایی، در اختیار کاربران قرار بگیرد. ابعادی که این محصول جدید دارد نیز باعث شده تا ما با یک محصول ظریف رو به رو باشیم. اطلاعاتی که TENAA در اختیارمان قرار داده، نشان می‌دهد که گوشی SM-G5510 با ۱۴۳ گرم وزن، ۸٫۱ میلی متر ضخامت داشته و می‌تواند مناسب بسیاری از بانوان نیز باشد.
حالا که این محصول جدید، گواهینامه‌های TENAA و FCC را دریافت کرده، می‌توانیم در آینده نزدیک، شاهد معرفی گوشی SM-G5510 از سوی سامسونگ باشیم. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از این محصول پایین رده را مشاهده کنید:

untitled

 
منبع :Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا