اخبار

گوگل با اپلیکیشن Classroom V2.0 امکانات بیشتری به معلمان می‌دهد

گوگل چندی‌ست که ابزار های متعدد آموزشی برای معلمان و آموزشگاه ها منتشر می‌کند. لپ‌تاپ کروم‌بوک (ChromeBook) یک گجت هوشمند مناسب آموزش است که به اپلیکیشن های اختصاصی گوگل مزین شده است. اپلیکیشن های گوگل هم اکنون برای سیستم عامل موبایلی این شرکت، یعنی اندروید (Android)، قابل دانلود است. اپ کلسروم ورژن ۲.۰ (Classroom V2.0) دریایی از امکانات آموزشی جهت سهولت در این امر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
معلمان با استفاده از این نرم افزار می‌توانند تکالیف دانش آموزان خود را در هر لحظه کنترل کنند و یا با آنها مکالمه (چت) برقرار نمایند. در آخرین بروزرسانی این نرم افزار، یک بخش اعلانات ویژه به آن اضافه شده که کار را نیز راحت تر ساخته است. هر کجا که دانش آموزان باشند، می‌توانند از آخرین اعلان های معلمان خود با خبر شوند و به دستور آنها عمل کنند. همچنین بروزرسانی این اپلیکیشن به صورت تصادفی است و دانش آموز بر روی آن دخالتی نخواهد داشت.
ویژگی بزرگ دیگر اضافه شده، امکان تصویر برداری یا گرفتن ویدیو توسط دانش آموز است. دانش آموز می‌تواند با این امکان به صورت تصویری کنفرانس های درسی خود را ارائه دهد یا یک اشکال را با دانش آموزان یا معلم خود حل کند. در مقابل نیز معلمان هم دارای امکان تصویربرداری هستند که دارای دسترسی های بیشتری از دانش آموز خواهد بود؛ به طوری که معلمان می‌توانند از شبکه یوتیوب (Youtube) نیز ویدیو به اشتراک گذارند. دو ابزار دیگر در انحصار معلمان است که به وسیله آن خواهند توانست به ذخیره کردن، پست کرد و یا ساخت هر چیزی که در پای تخته نوشتند بپردازند. با عکاسی هوشمند این نرم افزار، با گرفتن عکس از متن، متن مذکور در صفحه برای شما تایپ خواد شد. این بروزرسانی عظیم هم اکنون قابل دریافت از بازار یا پلی استور رسمی گوگل است.
منبع: Android Headlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا