اخبار

گوگل به زودی تغییراتی را در جستجوی موبایلی خود ایجاد می کند

گوگل قصد دارد طی هفته های آینده قابلیت های جدیدی را به جستجوی موبایلی خود اضافه کند. این تغییرات شامل جستجوی جامع در زمینه سفر و همچنین خرید آنلاین می شود.
پس از اعمال این تغییرات، کاربران تنوع بیشتری در پیشنهادات و همچنین پیام های تبلیغاتی مرتبط با سفر یا خرید آنلاین مشاهده خواهند کرد. گوگل پیشتر نیز خبر از اجرای تغییرات مشابهی داده بود.
چندین سال است که خرید اینترنتی با سرعت زیادی در حال گسترش در میان کاربران است. همچنین، هر روز به تعداد افرادی که برنامه سفر خود را از طریق اینترنت ترتیب می دهند افزوده می شود. تخمین زده می شود که تا سال ۲۰۱۹، هفتاد درصد از جستجوهای کاربران در زمینه سفر از طریق موبایل انجام شود. گوگل نیز در همین راستا تلاش می کند تا در سال های آینده همگام با نیازهای بازار پیش برود. گوگل به خوبی می داند که اهداف کاربران به هنگام جستجو از طریق موبایل یا دسکتاپ باهم متفاوت هستند. برای مثال، احتمال جستجو از طریق دسکتاپ برای پیدا کردن نزدیکترین پمپ بنزین چندان زیاد نیست، و به همین دلیل است که گوگل قصد دارد نتایجی مختص به موبایل را به کاربران نمایش دهد.
رزرو هتل یا بلیط، یا پیدا کردن یک فروشگاه از طریق موبایل کار آسان تری است، و گوگل تلاش می کند تمام نیاز کاربران را بدون اینکه مجبور باشند وارد سایت های مختلف شوند برطرف کند.
گوگل تنها شرکتی نیست که به فکر اتخاذ راهبردهایی برای ارائه محتوای مرتبط با نیاز کاربر در کوتاه ترین زمان ممکن است. هرچه شکاف بین نسل ها بیشتر می شود، نقش موبایل ها در جستجوی اینترنتی پر رنگ تر می شود و در این میان شرکت هایی که نتوانند با این روال همگام شوند به زودی از چرخه رقابت به کنار خواهند رفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا