اخبار

گیم پلی بازی Detroit: Become Human را می توان در ۸ الی ۱۰ ساعت به پایان رساند

به لطف نمایشگاه E3 امسال و کنفرانس سونی، بالاخره فرصتی پیش آمد تا نگاهی بیندازیم به گیم پلی بازی جدید دیوید کیج، یعنی Detroit: Become Human و طی نمایش چند دقیقه ای آن مشاهده کردیم که انتخاب های گوناگون چطور می توانند روند بازی را تغییر دهند. حالا کیج به صحبت درباره بازی پرداخته و گفته که گیم پلی بازی را می توان در ۸ الی ۱۰ ساعت تمام کرد.
اگر بازی های قبلی دیوید کیج مانند Heavy Rain و Beyond: Two Souls را تجربه کرده باشید به خوبی می دانید که گیم پلی بازی های وی معمولاً آنقدرها طولانی نیست اما در عوض امکان تجربه چندین باره آنها فراهم شده است. کیج که اخیراً به پای صحبت با وب سایت IGN نشسته می گوید Detroit Become Human هم قرار نیست تفاوتی با عناوین قبلی اش داشته باشد و می توان در ۸ الی ۱۰ ساعت آن را به پایان رساند. با این حال وی مدعی شده که گیمر دلایل زیادی برای بازگشت به عقب و شروع مجدد بازی از آغاز خواهد داشت.
وی در ادامه صحبت های خود گفته که تیم Quantic Dream با ساخت Detroit: Become Human محدودیت ها را کنار زده و از منظر گیم پلی و گرافیک شاهد المان هایی خواهیم بود که پیش از این هیچوقت در بازی دیگری مورد استفاده قرار نگرفته اند. هر صحنه از بازی انتخاب های گوناگونی در مقابل گیمر قرار می دهد و به هیچ وجه چیزی به نام Game Over در بازی وجود نخواهد داشت. بنابراین حتی اگر شخصیت تحت کنترل گیمر بمیرد هم بازی ادامه می یابد و بازیکن باید با عواقب تصمیمات خود مواجه شود.
بازی Detroit: Become Human هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما به صورت انحصاری در حال توسعه برای کنسول پلی استیشن ۴ سونی است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا