اخبار

یوبی سافت DLC جدید بازی The Division را با تاخیر ارائه می کند

آن طور که به نظر می رسد بازی چند نفره ی یوبی سافت به قدری مشکل دارد که این استدیو برای حل مشکلات اصلی خود بازی، بسته ی گسترش دهنده ی دوم پولی این بازی را به تاخیر انداخته است.

بازی The Division زمانی که در ماه مارس ممتشر شد، عملکرد خوبی داشت اما زمانی که محتواهای رایگان این عنوان منتشر شدند، بازی پر از باگ و ایراد شد و آن عملکرد بالای خود را از دست داد. در حالی که نقشه ی راه انتشار بسته های الحاقی این بازی، خبر از انتشار دومین بسته ی گسترش دهنده ی پولی این عنوان در چند روز آینده می دهند، استدیوی سازنده ی این بازی، یعنی یوبی سافت زمان انتشار این بسته ی گسترش دهنده را تا سال آینده ی میلادی به تاخیر انداخت و اعلام کرد که آپدیتی که در ماه اکتبر برای این بازی منتشر می شود مربوط به رفع ایرادات آن می شود. این تاخیر باعث می شود تا سویمن بسته ی گسترش دهنده ی این بازی نیز تا سال ۲۰۱۸ به تاخیر بیافتد و هواداران را چشم انتظار خود بگذارد.

در یک پست وبلاگ که منتشر شده، یوبی سافت لستی را منتشر ساخته است که در آن به ایراداتی که در آپدیت ۱٫۴ بازی رفع خواهند شد اشاره کرده است. مواردی همانند رفع هزاران مشکل شناخته شده ی بازی، مربوط ساختن لوت های بازی، تنظیم کردن درجه ی سختی دشمنان درون بازی، متعادل کردن اسلحه ها و تنظیمات مربئط به نبرد های PvP و Dark Zone. این خود نکته ی مثبتی است که یوبی سافت به ایرادات درون بازی اذعان کرده است و به همین خاطر قبل از انتشار بسته ی گسترش دهنده ی بزرگ خود برای این بازی، به رفع ایرادات آن می پردازد تا مورد خشم بازیکنان واقع نشود. اما با این حال این استدیو هنوز هم برای هواداران خود، آپدیت های هفتگی State of the Game منتشر خواهند کرد. این کار امیدوار کننده است تا بتواند پایه ریزی بهتری را قبل از انتشار بسته ی گسترش دهنده ی بازی، ایرادات بازی را رفع کند تا بازیکنان بدون دلیل از بازی محروم نشوند، همانند آن چه که در زمان انتشار بسته ی گسترش دهنده ی امتیازی این بازی در ماه آپریل اتفاق افتاد، تا دیگر این اتفاق دوباره تکرار نشود.
 
منبع: Engadget
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا