اخبار

۱ میلیون واحد از سه گوشی جدید LeEco در عرض دو ساعت به فروش رسید

شرکت LeEco هفته گذشته از سه گوشی هوشمند جدید به نام‌های Le 2، Le 2 Pro و Le Max 2 رونمایی کرد. این محصولات به‌قدری از طراحی، سخت‌افزار و قیمت ایده آلی برخوردار بودند که تنها در عرض دو ساعت حدود ۱ میلیون قطعه از آن‌ها به فروش رفته است.
کمپانی چینی LeEco با معرفی خودرو الکتریکی LeSEE نشان داد که قصد دارد تا حضور جدی‌تری را در دنیای تکنولوژی داشته و سطح دستاوردهای خود را به بالاترین حد ممکن برساند.
این کمپانی هفته گذشته طی یک مراسم از سه گوشی هوشمند جدید به نام‌های Le 2، Le 2 Pro و Le Max 2 رونمایی کرد. حال گزارش می‌رسد که این سه گوشی هوشمند توانسته‌اند در بازار کشور چین رکوردشکنی کرده و تنها در ۱۲۰ دقیقه فروش یک میلیونی را پشت سر بگذارند.
البته منظور فروش هر سه مدل جمعاً روی یکدیگر است چرا که مشخص نیست چه تعداد هندست Le 2 که ارزان‌ترین مدل از این سه گوشی است به فروش رفته و یا چه تعداد Le Max 2 تازه‌ترین پرچم‌دار شرکت LeEco طی این دو ساعت به فروش رفته است. به هر حال این میزان فروش برای یک کمپانی می‌تواند موهبتی باشد.
اگر چنین خبری درست باشد، این یک دستاورد بزرگ از یک کمپانی سازنده است که در صنعت گوشی‌های هوشمند به دست آمده است. البته نباید مشخصات خوب در کنار قیمت مناسب این محصولات را نادیده گرفت. چرا که LeEco به معنای واقعی دستگاه‌های خوبی را تولید کرده است. این دستگاه‌ها آن‌قدر جذاب هستند که LeEco بتواند فروش بین‌المللی موفقی را نیز با آن‌ها به دست آورد. بد نیست نگاهی به مشخصات این سه مدل بی اندازیم.

LeEco Le 2

قیمت: ۱۷۰ دلار
گوشی‌های جدید LeEco
این محصول به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی مجهز است. از دیگر مشخصات آن باید به وجود ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، تراشه هلیو ایکس ۲۰ با معماری ۶۴ بیتی، پردازنده ۱۰ هسته‌ای با سرعت ۲٫۳ گیگاهرتز و همچنین باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.
گوشی هوشمند Le 2 همچنین به دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی نیز مجهز است

LeEco Le 2 Pro

قیمت: ۲۳۲ دلار
گوشی‌های جدید LeEco
این گوشی هوشمند نسخه پیشرفته‌تر مدل اصلی خود، Le 2 است. گوشی هوشمند Le 2 Pro به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی مطابق Le 2 مجهز است. هرچند که رزولوشن این صفحه نمایش دارای کیفیت بالاتر و رزولوشن ۲,۵۶۰ در ۱,۴۴۰ پیکسل است.
از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند باید به ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، تراشه هلیو ایکس ۲۵، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی مجهز به لنز سونی IMX230 و همچنین دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

LeEco Le Max 2

گوشی‌های جدید LeEco
قیمت: مدل مجهز به رم ۴ گیگابایتی ۳۲۴ دلار – مدل مجهز به رم ۶ گیگابایتی ۳۸۶ دلار
اما این محصول که فبلت قدرتمند کمپانی LeEco و پرچم‌دار آن نیز به‌حساب می‌آید به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت QHD، ظرفیت رم ۴/۶ گیگابایت، فضای داخلی ۶۴ گیگابایت و باتری ۳,۱۰۰ میلی‌آمپری است.
لازم به ذکر است که هر سه این محصولات از اتصال ۴G پشتیبانی می‌کنند و به یک درگاه USB نوع C مجهز هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا