اخباربرنامه و بازی

۷ اپلیکیشن iOS که اینستاگرام شما را حرفه ای تر خواهد کرد

اگر می خواهید عکاس اینستاگرامی معروفی باشید و یا حداقل شمارش لایک ها و فالوورهای خود را افزایش دهید، بگذارید رازی را با شما در میان بگذاریم. افرادی که به واسطه ی تصاویر و ویدیوهای زیبا و با کیفیت خود در اینستاگرام مشهور شده اند، اگر از راه های غیر متعارف استفاده نکرده باشند،
قطعا “ابزار” خوبی داشته اند. عکاسان، مدل ها و یا چهره های سرشناس و مشهور، ۷ اپلیکیشنی را که در این پست قصد داریم به شما معرفی کنیم، به عنوان وسیله ای برای جذب این فاکتورها استفاده کرده اند.
اینستاگرام به خودی خود دارای گزینه های مختلفی از جمله فیلترهای متنوع برای ویرایش تصویر است، اما با این حال این اپلیکیشن برنامه ی ویرایش و تصویر و ویدیو نیست و قرار نیست گزینه های بیشماری را در اختیارتان قرار دهد.
همین موضوع موجب محبوبیت اپلیکیشن های جانبی ای شده است که گزینه های فراوان ویرایش تصویر آنها، بسیاری از انتظارات کاربران این شبکه ی اجتماعی محبوب را برآورده می کنند. اما بسیاری از این اپلیکیشن ها تصاویر و ویدیوهای شما را با نشان گرها و علامت های مختلف مربوط به خود، از حالتی که بیشتر مطلوب شماست خارج می کنند.
 
در اینجا هفت اپلیکیشن ساده و برتر ویرایش تصویر را معرفی می کنیم که سادگی و قدرت آنها همان چیزی است شما انتظار دارید.
Afterlight
afterlight-ios-100634387-medium
اگر فکر می کنید با وجود محدودیت های اینستاگرام، فیلترها و ابزار ویرایش تصویر آن در سال های اخیر بیشتر شده اند، معلوم است هنوز با Afterlight آشنا نشده اید. این اپلیکیشن ویرایش تصویر دارای ۷۴ فیلتر قابل ویرایش، ۷۸ تکسچر، ۱۲۸ قاب برای سلیقه های مختلف و هم چنین ۱۵ ابزار برش تصویر برای ساخت تصویر قابل دلخواه شما، می باشد و دست شما را در ساخت تصویر مورد علاقه تان بسیار باز خواهد گذاشت. قابلیت های مختلف این برنامه را اینستاگرام به خواب هم نخواهد دید. فقط کافی است مدتی را اختصاص داده تا با کارکرد فیلترها و ابزار و ترکیب آنها آشنا شوید. این اپلیکیشن واقعا ارزش ۹۹سنت را دارد.
 
VSCO Cam
vsco1-100604374-medium
VSCO Cam برنامه ای است که اکثرا حرفه ای ها از آن استفاده می کنند. برنامه ی درجه یکی که سطح فعالیت تصویری شما را چه در اندروید و چه در iOS بالاتر می برد. مانند اینستاگرام، VSCO Cam نیز دارای تعداد بسیاری فیلتر و ابزار مختلفی است که به شما قابلیت ویرایش تصویرتان را می دهد اما با این حال چند گامی از اینستاگرام جلوتر است؛ به علاوه ی اینکه پکیج های اضافه بر سازمان را که شامل فیلترهای بیشتر و جدیدتری می باشند، برای خرید در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. اگر می خواهید تصاویری به زیبایی تصاویر نشنال جئوگرافیک یا Vogue داشته باشید، VSCO بهترین گزینه ی پیش روی شماست.
 
Whitagram
whitagram-ios-100634386-medium
برای این که جلوه ی سینماتیک به تصاویر خود ببخشید، به ابزاری مثل whitagram نیاز خواهید داشت. این اپلیکیشن جعبه ی ویرایش متن سفید رنگی را بر روی تصویر شما قرار می دهد که شاید خیلی ساده به نظر برسد، اما مطمئنا بسیاری از تصاویر، علی الخصوص تصاویر کلاسیک را که متن و جزئیاتی در خود دارند را دیده اید و میدانید که حتی یک نوشته ی معمولی چقدر پیام تصاویر شما را رساناتر خواهد کرد. Whitagram تصویر شما را بویسله ی بک گراند سفید رنگ به شکل مربعی در خواهد آورد که شما چیزی از تصویر خود را از دست ندهید. درست است که اینستاگرام اخیرا از تصاویر مستطیلی نیز پشتیبانی می کند، اما این قابلیت باز هم به اثرگذاری تصاویر شما اضافه خواهد کرد.
 
Over
over_screenshot-100634389-medium
اگر می خواهید تصاویری با نوشته ها و شکلک های مختلفی داشته باشید، Over ابزار موردنیاز شماست. این برنامه به شما این امکان را می دهد که تصاویر خود را با نوشته ها، شکلک ها و علائم مختلفی تزئین کنید که شاید ویژگی خاصی به نظر نرسد، اما وسیله ی خوبی برای نوشتن کپشن ها یا پیام های کوتاه درون تصویر است. این برنامه در جدیدترین بروزرسانی خود فیلترها، بسته های هنری جدید و همچنین قابلیت لمس سه بعدی را به خود می بیند. علیرغم همه ی این موارد، فونت های سفارشی این برنامه برای شما هزینه ای معادل ۳.۹۹ دلار را خواهند داشت. Over یک اپلیکیشن رایگان مجزا به نامQuick را نیز در کنار خود دارد، منتهای مراتب انتخاب فونت ها کمی محدود است و متاسفانه واترمارک به تصاویر شما می چسباند که همین موضوع از جذابیت این برنامه بسیار می کاهد.
 
Layout
layout-ios-100634385-orig
بعد از مشاهده ی موفقیت برنامه هایی مثل Pic stitch که به شما امکان قرار دادن چند تصویر را درون یک تصویر با طرح های مختلف می دهد، اکنون اینستاگرام برنامه ی خود را با نام Layout منتشر کرده است. Layout با وجود تازگی، از رقیبان خود حرفه ای تر عمل می کند. شما می توانید تا ۹ تصویر را با اندازه های قابل تنظیم هر تصویر، درون یک تصویر قرار دهید و همچنین در درون خود برنامه برای تسریع و آسان سازی ویرایش تصاویر، از دوربین نیز استفاده کنید.
 
Hyperlapse
hyperlapse_gallery-100410333-large
اپلیکیشن دیگری که اینستاگرام برای iOS عرضه کرده است و به شما قابلیت ویرایش و زمان بندی ویدیو کلیپ ها را می دهد، Hyperlapse نام دارد. گرچه که دوربین iOS به خودی خود برخی از این قابلیت ها را به کاربران عرضه می کند، اما Hyperlapse با سرعت بیشتر و پیچیدگی کمتر و همچنین گزینه های ویرایش متنوع تر، ابزار بهتری برای اعمال تغییرات بر روی ویدیو کلیپ هاست. احتمالا خیلی قرار نیست از این برنامه استفاده کنید، اما برای صحنه هایی همچون غروب و طلوع آفتاب که در طول زمان و به آهستگی رخ می دهند کمکی شایانی می کند که بتوانید کلیپ های زیبا و با کیفیت و کوتاه بسازید.
 
Boomrang
boomerang-100634388-large
مانند Layout و Hyperlapse، Boomrang نیز کاری فوق العاده از جانب اینستاگرام است. این برنامه جدیدترین برنامه از سه گانه ی اینستاگرام است که در کنار ابزار خلاقانه و گزینه های ویرایش متنوع برای تصاویر و ویدیوها، قابلیت منحصر به فردی نیز در خود دارد. شما به کمک این برنامه می توانید تا ۱۰ تصویر مخلتف را به کمک دوربین خود گرفته و به صورت یک ویدیوی روان و جذاب با افکت های مختلف و خلاقانه در آورید؛ جذابیتی که هرگز یک ویدیوی معمولی به خود نخواهد دید.
 
منبع : زومتک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا