اخبار

آغاز فروش سونی اکسپریا ایکس زد با قیمت ۷۰۰ دلار از طریق آمازون در دو رنگ مشکی و نقره‌ای

بالاخره زمان رسمی فروش سونی اکسپریا ایکس زد (Sony Xperia XZ) فرا رسید و حالا کاربران می‌توانند پرچم دار جدید سونی را با قیمت ۷۰۰ دلار، خریداری کنند. پرچم دار جدید سونی که از ماه گذشته پیش‌فروش آن آغاز شده بود، به بدنه‌ای آلومینیومی مجهز شده و هم اکنون از طریق آمازون در دو رنگ مشکی و نقره‌ای در اختیار کاربران قرار گرفته است.
در رابطه با مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد می‌توانیم به صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی و ۱۰۸۰p در کنار تراشه اسنپ دراگون ۸۲۰، ۳ گیگابایت حافظه رم و باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم. از آنجایی که سونی در تولید دوربین‌ها و سنسورها شهرت زیادی داشته و به عنوان تأمین کننده کمپانی‌های بزرگ نیز فعالیت دارد، ما شاهد به کارگیری سنسوری ۲۳ مگاپیکسلی برای دوربین پشتی دستگاه و سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی هستیم که می‌تواند تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن ثبت کند. علاوه بر این، سونی اکسپریا ایکس زد به همراه حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه، نیاز کاربران به ذخیره اطلاعات را به صورت کامل برطرف خواهد کرد.
هر چند بررسی‌های انجام شده بر روی این گوشی هوشمند توانایی بالای آن را اثبات می‌کند، اما شاید قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده کمی بالا باشد. برخی از رقبای محصول جدید سونی همچون گلکسی اس ۷ و اچ تی سی ۱۰ با داشتن سخت افزاری مشابه، قیمت‌های بسیار پایین‌تری دارند. به عنوان مثال اچ تی سی ۱۰ هم اکنون با قیمت ۵۴۹ دلار در بازار به فروش می‌رسد.
البته اگر شما هم از طرفداران محصولات سونی و طراحی متفاوت گوشی های هوشمند آن هستید، احتمالا با قیمت این گوشی کنار بیایید. به هر صورت، فروش سونی اکسپریا ایکس زد با قیمت ۷۰۰ دلار در دو رنگ مشکی و نقره‌ای از طریق آمازون آغاز شده و البته با استقبال بالای کاربران نیز همراه بوده است. علاقه‌مندان به محصولات سونی به یاد داشته باشند که در خرید اکسپریا ایکس زد باید کمی عجله کرد چرا که تا ساعاتی پیش، تنها ۶ دستگاه با رنگ نقره‌ای و ۱۹ دستگاه با رنگی مشکی از این گوشی باقی مانده بود.
 

فروش سونی اکسپریا ایکس زد

فروش سونی اکسپریا ایکس زد

منبع :Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا