اخبار

آلکاتل رسماً نسخه قدرتمندتر و ویندوزی IDOL 4S را معرفی کرد

همانطور که پیش بینی می شد، نسخه قدرتمندتر و البته با سیستم عامل متفاوتی از تلفن هوشمند IDOS 4S آلکاتل معرفی شد.
کمپانی فرانسوی که در حال حاضر تحت برند TCL چینی فعالیت می کند، چند ماه قبل موبایل IDOL 4S مجهز به اندروید ۶٫۰ را روانه بازار کرد و حالا به نظر وقت عرضه نسخه ویندوز ۱۰ این موبایل رسیده و کمپانی آلکاتل روز گذشته رسماً از IDOL 4S جدید پرده برداشت.
موبایل مورد بحث که همراه با هدست واقعیت مجازی مستقل آلکاتل عرضه می شود، نخستین تلفن هوشمند ویندوزی است که از تکنولوژی واقعیت مجازی پشتیبانی کرده و همینطور از قابلیت اتصال به ماوس، کیبورد و مانیتور به صورت مستقیم برخوردار است.
 

gsmarena_201-w600

اغلب مشخصات سخت افزاری IDOL 4S جدید با مدل قبلی یکسان است، اما تغییرات کوچکی در آن اعمال شده که اکثراً پیشرفت محسوب می شوند.
چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ به عنوان واحد پردازشی در این اسمارت فون جدید قرار گرفته، در حالی نسخه اندرویدی آن به اسنپدراگون ۶۵۲ مجهز بود. رم به کار رفته نیز یک گیگابایت نسبت به مدل قبلی افزایش پیدا کرده و به ۴ گیگابایت رسیده است.
البته گفتنی است رزولوشن صفحه نمایش این موبایل ۱۰۸۰p بوده که در قیاس با کیفیت Quad HD نسخه اندرویدی آن پسرفت محسوب می شود؛ به نظر می رسد آلکاتل برای کاهش مصرف باتری دست به این کار زده است.
تلفن هوشمند IDOL 4S با ویندوز ۱۰، در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) با قیمت ۴۶۹ دلار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا