اخبار

آمار توزیع نسخه های مختلف اندروید را مشاهده کنید

گوگل با آغاز ماه جدید، چارت توزیع نسخه های مختلف اندروید در بازار را به روز کرد . با این گزارش گوگل، سرانجام مشخص شد که نسخه‌ی جدید مارشمالو موفق شده از مرز ۱ درصدی سهم بازار بگذرد تا در ادامه سال ۲۰۱۶ به سوی تسخیر سهم بیشتری از بازار حرکت کند.
همانطور که می دانید، اندروید مارشمالو در واقع تقریبا چهار ماه است که عرضه شده و با این وجود، آمار به دست آمده از آن چندان قابل توجه نیست. با این حال یک نقطه عطف برای پیشرفت های بعدی این نسخه به شمار می‌رود. البته باید توجه داشت که در آ‌ینده‌ای نزدیک با به روز شدن دستگاه های پرفروشی مانند سری گلکسی S6 و نوت ۵ ، این آمار افزایش چشمیگری را تجربه خواهد کرد.
gsmarena_001گفتیم که اندروید نسخه‌ی مارشمالو بالاخره توانست از مرز ۱ درصد عبور کند و همانطور که در نمودار بالا نیز مشاهده می‌کنید، توانسته است به آمار ۱.۲ درصدی دست پیدا کند. آب نبات چوبی، در حال حاضر ۳۴.۱ درصد از بازار را به خود اختصاص داده است و با نگاه به آمار ۳۲.۶ درصدی در ماه گذشته و ۲۹.۵ درصدی در ماه دسامبر متوجه پیشرفت خوبی از این نسخه می‌شویم. در واقع افزایش محبوبیت آب نبات چوبی، موجب شده که آمار نسخه‌ی پیش از آن یعنی کیت کت به ۳۵.۵ کاهش پیدا کند. همچنین سه نسخه‌ی جلی بین مجموعا ۲۳.۹ درصد از بازار را در دست دارند. در این بین، تسلط نسخه های ساندویچ بستنی و گینگربرد بر بازار به ترتیب ۲.۵ و ۲.۷ درصد است و اندروید فرویو با ۰.۱ درصد رسما باز نشته شده است.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا