اخبار

آمازون احتمالا در آینده یک محصول پوشیدنی تولید خواهد کرد

شرکت آمازون طی سال‌های گذشته حیطه فعالیت‌های خود را به شدت گسترش داده است. این شرکت دیگر تنها به عنوان یک پورتال آنلاین برای فروش کتاب شناخته نمی‌شود. آمازون محصولات سخت افزاری مختلفی را از جمله کتابخوان‌های کیندل، تبلت‌های کیندل فایر و هم چنین اسپیکرهای بسیار محبوب و هوشمند اکو مجهز به دستیار صوتی الکسا را تولید کرده است. این شرکت تا به امروز وارد عرصه تولید محصولات پوشیدنی نشده اما این احتمال را نیز رد نکرده است. به این ترتیب انتظار می‌رود که به زودی شاهد ورود اولین محصول پوشیدنی آمازون به بازار باشیم.
بسیاری از محصولات سخت افزاری تولید شده توسط آمازون در واقع ارتقای محصولات فعلی و جایگزینی برای تجهیزات قدیمی این شرکت بوده‌اند اما آمازون در این راه شکست‌هایی را نیز تجربه کرده است. برای مثال تجربه تولید گوشی هوشمندی به نام Fire Phone برای آمازون بسیار تلخ بود و این شرکت پس از آن برای تولید اسمارت فون جدیدی دست به کار نشده است.
تولید یک گوشی هوشمند توسط آمازون نشان می‌دهد که این شرکت هیچ ترسی از ورود به یک بازر سخت افزاری جدید ندارد، بازاری که به اعتقاد سامسونگ پتانسیل‌های پیشرفت زیادی در آن نهفته است.
این روزها بازار محصولات پوشیدنی هوشمند بسیار متنوع و گسترده است و به نظر می‌رسد که تک تک شرکت‌های فناوری دست کم یک پوشیدنی تولید کرده‌اند و به همین دلیل از آمازون درباره تصمیمش برای ورود به این صنعت سوال پرسیده شده است.
زمانی که در کنفرانس Code، از جف بزوس، مدیر عامل آمازون درباره فعالیت آمازون در عرصه محصولات پوشیدنی سوال پرسیده شد، او از ارایه نقشه راه دقیق این شرکت برای آینده امتناع کرد اما به صورت دقیق احتمال تولید یک محصول پوشیدنی در آینده را توسط آمازون تکذیب نکرد.
به این ترتیب تمامی آنچه تا به امروز درباره احتمال تولید یک پوشیدنی توسط آمازون می‌دانیم همین قدر است. ممکن است آمازون ورود خود را به این صنعت با یک ساعت هوشمند آغاز کند و در این ساعت از دستیار دیجیتال قدرتمند خود یعنی الکسا استفاده کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا