آموزش و ترفنداخبار

آموزش : انتقال مخاطب از اندروید به آیفون به روش های ساده

اگر به دنبال راه حل سریع و ساده ای برای انتقال مخاطبان موجود در در دستگاه اندروید به ios هستید، آموزش گام به گام آن را برای شما آماده کرده ایم با ما همراه باشید . عوض کردن موبایل خیلی مشکل پیچیده ای نیست و می توانید به راحتی مخاطبان خود را از طریق سیمکارت تان به گوشی دیگر منتقل کنید. اگر نخواستید از طریق سیمکارت این کار را انجام دهید، می توانید با استفاده از روش هایی که برای شما توضیح خواهیم داد مخاطبان خود را از دستگاه اندروید به ios منتقل کنید.
 
از طریق gmail
اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید، حتما یک حساب گوگل ساخته اید و از طریق این حساب می توانید مخاطبان خود را منقل کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که به قسمت Setting > Accounts > Google > Sync contacts بروید تا تمام مخاطبان شما به حساب شما منتقل شود. پس از انجام این کار به بخش Setting > Mail, Contacts and Calendars > Add Account بروید و بر روی حسابی که مخاطبان تان را در آن ذخیره کرده اید وارد شوید.
 
استفاده از نرم افزار Contact

با استفاده از نرم افزاری که به صورت پیش فرض در دستگاه اندروید شما به اسم Contact نصب شده است می توانید مخاطبان خود را انتقال دهید. برای این کار ابتدا نرم افزار را باز کنید و سپس گزینه Export/Import را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید تمام مخاطبان یا برخی از آن ها را به صورت قایل VCF ذخیره کنید و بعدا در دستگاه دیگری آن را بازگردانی کنید.
 
استفاده از نرم افزار Move to ios
اپل نرم افزاری را پیشنهاد داده است که از طریق آن می توانید مخاطبان موجود در دستگاه اندروید را به دستگاه ios انتقال دهید. شما می توانید این نرم افزار را از گوگل پلی استور دانلود و نصب کنید. پس از نصب نرم افزار آن را اجرا کنید، و گزینه Move Data From Android را انتخاب کنید و پس از قبول کردن قوانین و شرایط استفاده از برنامه، کده ده رقمی به شما نمایش داده خواهد شد که باید آن را در دستگاه اندروید خود وارد کنید تا بتوانید مخاطبان را منتقل کنید.
 
استفاده از نرم افزار های جانبی
تعداد زیادی نرم افزار جانبی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید مخاطبان را از اندروید به ios منتقل کنید. تقریبا تمام این نرم افزار ها از طریق ذخیره کردن مخاطبان به صورت فایل VCH و انتقال آن ها به دستگاه دیگر و تبدیل فایل VCH به صورت مخاطب کار می کنند.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا