اخبار

آپدیت اندروید ۵ برای گلکسی اس ۴ مینی عرضه نخواهد شد!

اگر از کاربران گوشی گلکسی اس ۴ مینی I9190 هستید امروز خبر بدی برایتان داریم! سامسونگ اعلام کرده این گوشی هیچ‌گاه اندروید ۵ آب‌نبات چوبی را دریافت نکرده و کاربران آن باید به اندروید ۴.۴ کیت‌کت رضایت دهند.
گلکسی اس ۴ در ابتدا با اندروید ۴.۲.۲ جلی‌بین به بازار عرضه شد و تاکنون آپدیت اندروید ۴.۴.۲ کیت‌کت را نیز دریافت کرده است اما به نظر می‌رسد کیت‌کت آخرین آپدیت رسمی این گوشی خواهد بود. بنابر توییتی که اپراتور انگلیسی Three منتشر کرده است اندروید آب‌نبات چوبی با پوسته تاچ‌ویز آن‌قدر سنگین است که سخت‌افزار گلکسی اس ۴ مینی و حافظه رم محدود آن نمی‌تواند به خوبی سیستم‌عامل را اجرا کند. به این ترتیب خبری از آپدیت رسمی اندروید ۵ برای این گوشی نخواهد بود.
راستش را بخواهید تاکنون اکثر کاربران متوجه شده‌اند که نسخه مینی پرچم‌داران بسیاری برندها از جمله سامسونگ و ال‌جی در واقع یک میان‌رده محسوب می‌شود و انتظار نداشتیم که سامسونگ یک گوشی میان‌رده مربوط به ۲ سال قبل را به آخرین نسخه اندروید آپدیت کند. گلکسی اس ۴ مینی از چیپست اسنپ‌دراگون ۴۰۰ به همراه ۱.۵ گیگابایت رم بهره می‌برد که نسبت به Galaxy A3 با چیپست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ آن‌قدرها هم ضعیف‌تر نیست؛ اما همان‌طور که انتظار داریم گوشی جدیدتری مانند A3 برخلاف S4 Mini به آب‌نبات چوبی ارتقا پیدا خواهد کرد.
اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ پس از عرضه اندروید ۴.۴ کیت‌کت با خبر آپدیت نشدن گلکسی اس ۳ کاربران این پرچم‌دار را نیز خشمگین کرده بود. به‌هرحال اگر یک گلکسی اس ۴ مینی دارید و به امید عرضه آپدیت رسمی اندروید ۵ از کاستوم رام‌ها استفاده نمی‌کنید حالا دیگر تنها راه باقیمانده روت کردن و به جان خریدن ریسک استفاده از یک رام غیررسمی است.
 
 
فارنت

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. حالا باز خوبه برای اس۴ آپدیت اندروید ۵ رو داد. هرچند که من تغییر خاصی روی این نسخه به جز تغییر ظاهری ندیدم
    ممنون بابت خبرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا