اخبار

آپدیت اندروید ۵ برای گوشی های Xperia Z1، Z1 Compact، Z3 Dual و Z Ultra

بعد از یک شروع آرام، شرکت سونی گوشی های بیشتری از سری اکسپریا را به نسخه آبنبات چوبی مجهز خواهد کرد.
بر اساس زمان بندی اعلام شده، آپدیت نسخه ۵ برای گوشی های Xperia Z1، Z1 Compact، Z3 Dual و Z Ultra از هم اکنون در دسترس می باشد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید آپدیت بروی گوشی Z1 Compact برای کاربران کشور ایتالیا به روی گوشی نمایش داده شده است.
 

z1-compact-v5

برای این مدل خاص حجم آپدیت ۷۳۸ مگابایت می باشد که برای انجام آپدیت حداقل ۱٫۲گیگابایت فضای خالی بروی حافظه داخلی مورد نیاز می باشد و انجام آپدیت در حدود ۲۰ دقیقه زمان خواهد برد.
هفته آینده این آپدیت برای گوشی های Xperia T2 Ultra و Xperia C3 (نسخه دو سیم کارت نیز شامل می شود) منتشر خواهد شد. بعد از این دو گوشی در هفته های بعد آپدیت برای Xperia Z و ZL و ZR و همچنین Xperia Tablet Z نیز منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید، خواستم بدونم اپدیتی که خودمون با کامپیوتر انجام میدیم، با اپدیتی که میبریم نمایندگی میریزه تفاوتی داره یا خیر!؟
    اگه تفاوتی نداره پس چرا با اپدبت نمایندگی تمام برنامه های گوشی پاک میشه!؟
    ممنون

    1. سلام
      نمایندگی معمولا بعد از آپدیت، یکبار گوشی را ریست فکتوری میکنند. در اصل شما وقتی خودتان هم از طریق خود گوشی اقدام به آپدیت میکنید، بهتر است بعد از آپدیت، برای عملکرد بهتر گوشی، یکبار ریست فکتوری انجام دهید. که مسلما با اینکار اطلاعات گوشی شما پاک خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا