اخبار

آپدیت ویندوز ۱۰ برای دستگاه های قدیمی منتشر می‌شود

همانطور که می‌دانید ویندوز ۱۰ انقلاب بزرگی در خانواده سیستم عامل های مایکروسافت به شمار می‌آید چراکه برخی تغییرات عمده در آن داده شده و مایکروسافت با نقشه‌های جدید خود جذابیت را چند برابر می‌کند. اگر به یاد داشته باشید سیستم عامل ویندوز ۱۰ برای اولین بار در ۸ مهر ۱۳۹۳ در یک رویداد اختصاصی معرفی شد که نسخه بعدی ویندوز ۸٫۱ به شمار می‌آمد، از این سو مایکروسافت این سیستم عامل را در سال اول به صورت رایگان برای کاربران قدیمی منتشر کرد و با فروش یکساله سود خود را تامین کرده بود، از سوی دیگر با ادعام شدن گوشی های هوشمند ویندوزی و رایانه‌های شخصی قطعا کاربران را برای خرید مشتاق خواهد کرد.
 
حال به نظر می‌رسد که مایکروسافت برنامه های خاصی را برای ویندوز فون ۱۰ نیز در سر دارد، اگر شما از کاربران گوشی‌های هوشمند ویندوز فونی هستید و باری دریافت آخرین آپدیت این شرکت یعنی ویندزو فون ۱۰ مشتاف هستید باید اعلام کنم که مایکروسافت جزئیات تازه ای را در این باره منتشر کرده است و ظاهرا آن را در اوایل سال آینده برای دستگاه های ویندوزی قدیمی منتشر می‌کند، اگرچه این حدس و گمان است و این احتمال وجود دارد قبل از کریسمس این آپدیت را منتشر کند.
 
در گذشته ای نه چندان دور شرکت مایکروسافت اعلام کرد که تمامی دستگاه های لومیایی که دارای ویندوز فون ۸٫۱ هستند در این ماه آپدیت ویندوز ۱۰ را دریافت می‌کنند، اما به نظر می‌رسد که این شرکت برخی از برنامه‌کاری خود را تغییر داده است.
 
با این حال همه ما مشتاق به دریافت آپدیت ویندوز ۱۰ برای کلیه دستگاه های لومیا هستیم اما از سوی دیگر کسی از برنامه‌های این شرکت خبر ندارد و ظاهرا باید تا سال آینده صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا