اخبار

آگهی ویدئویی جدید اچ تی سی وان M9 با حضور رابرت داونی جونیور

 
۳۹۱۵۰۴a02cf8a2e2ff9cbbbf6550c205_XL
کمپانی اچ‌تی‌سی آگهی‌های ویدئویی متعددی برای معرفی وان M9 منتشر کرده که رابرت داونی جونیور نقش اصلی را در معرفی این محصول ایفا می‌کند.
اچ‌تی‌سی در معرفی گوشی وان M8 از ویدئویی استفاده کرده بود که به نظر کمی عجیب بود زیرا هنگام رونمایی از این پرچمدار سئوالاتی را در ذهن کاربران به وجود آورد. اچ‌تی‌سی در آگهی‌های خود اغراق زیادی را به کار برده بود، اما به هر حال توانست فروش بسیار خوبی از وان M8 را رقم بزند. حال این کمپانی ۱۰ نمونه از آگهی‌های جدید خود را برای گوشی وان M9 منتشر کرده که در پایان هرکدام از ویدئوها از رنگ‌های متنوعی استفاده شده است، به علاوه «رابرت داونی جونیور» بازیگر محبوب هالیوود نقش اصلی را در این آگهی بازی می‌کند.
در تمامی آگهی‌های جدید از موضوع مشخص و مشابهی استفاده شده و داونی در هر کدام از آن‌ها به عنوان کمدیین بازی می‌کند. این آگهی‌ها نیز مانند آگهی گوشی وان M8 کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا پرچمدار جدید به طور مستقیم در آگهی‌ها وجود ندارد، البته در انتهای یکی از آگهی‌ها فقط به معرفی مختصری از این محصول اکتفا شده است. حال پس از این آگهی‌ها فکر همه‌ی کاربران مشغول پرچمدار جدید شده و سئوال‌های بی‌جوابی در ذهن آن‌ها خطور می‌کند. اگر اچ‌تی‌سی تصمیم داشته باشد که این آگهی‌های ویدئویی را در یوتیوب یا تلویزیون پخش کند، بعید است که تاثیر چندانی در افزایش فروش HTC One M9 داشته باشند. شاید این ویدئوها فقط برای طرفداران رابرت داونی و کسی که پوشش لباس خرگوش را به تن دارد جالب باشد!
ویدئوی زیر یکی از آگهی‌های وان M9 را نشان می‌دهد:

منبع : زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا