اخبار

آیا ال جی وی ۲۰ توانسته تاییدیه FCC را دریافت کند؟

اگر اخبار ما را دنبال کرده باشید گفته شد که احتمالا ال جی در حال ساخت جانشینی برای گوشی ال جی وی ۱۰ (LG V10) است که بعضی آن را به نام ال جی وی ۱۱ (LG V11) و برخی دیگر نیز آن را ال جی وی ۲۰ (LG V20) می‌خوانند. حال اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه گویا تلفن هوشمندی با مشخصات شبیه به وی ۱۰ از سازمان FCC توانسته تاییدیه کسب کند.
همان‌طور که ‌می‌دانید گوشی‌ها برای عرضه در ایالات متحده باید تاییدیه‌ی سازمان FCC را کسب کنند و این یعنی محصول مد نظر در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و یا تکمیل شده است و به‌زودی عرضه خواهد شد.
ال جی وی ۲۰ نیز گویا توانسته از این سازمان تاییدیه بگیرد؛ اما نکته‌ی جالب این است که بر روی آن لوگوی ورایزن قرار دارد و این یعنی احتمالا جانشین وی ۱۰ توسط این اپراتور عرضه خواهد شد.
آنچه باعث شده محصول معرفی نشده‌ی ال جی که از سازمان FCC تاییدیه کسب کرده را ال جی وی ۲۰ بخوانیم شماره مدل آن است. همان‌طور که می‌دانید وی ۱۰ دارای شماره مدل LG-VS990 بود که وجود VS به معنای عرضه شدن تلفن هوشمند توسط اپراتور ورایزن بوده که محصول معرفی با شماره مدل LG-VS835 سبب می‌شود حدس و گمان‌ها بیشتر شود.
البته آنچه عجیب به نظر می‌رسد شماره مدل این گوشی است که نسبت به وی ۱۰ از شماره پایین‌تری برخوردار بوده که البته با توجه به نحوه‌ی انتخاب نام این تلفن هوشمند چندان عجیب هم به نظر نمی‌رسد و به جای انتخاب نام وی ۱، ال جی از شماره‌ی ۱۰ شروع کرده و وی ۱۰ را عرضه کرده است.
متاسفانه اطلاعات چندانی از مشخصات ال جی وی ۲۰ در اختیارمان قرار نگرفته اما انتظار می‌رود که شاهد استفاده از نمایشگر ثانویه در این تلفن هوشمند باشیم. تنها نکته‌ای که باقی می‌ماند این است که آیا محصول جدید ال جی نیز مانند جی ۵ ماژولار خواهد بود یا نه؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا