اخبار

آیا این عکس تصویری از پشت جی۵ است ؟!!!

جی ۵ را باید نسل بعدی پرچمدار ال‌جی خواند. انتشار تصاویری از قسمت پشتی انی گوشی هوشمند در روز گذشته، نمایی از بخش قرار گیری دوربین و کلید‌های فیزیکی پشت گوشی را نمایش داد. حال تصویر کاملی از پنل پشتی گوشی منتشر شده که نمایی از ظاهر احتمالی جی ۵ را نمایش می دهد.
 

ال‌جی سال آینده‌ی میلادی جی ۵ را به عنوان پرچمدار خود روانه‌ی بازار خواهد کرد. دیروز تصویری از قسمت پشتی این گوشی هوشمند که متعلق به کلید فیزیکی پشت و همچنین دوربین و فلاش بود، منتشر شد. تصویر دیروز فقط محدود به بخشی از قسمت پشتی گوشی بود، حال آنکه ساعاتی پیش تصویری کامل از پنل پشتی گوشی منتشر شد. با نگاهی به تصویر جدید فاش شده از جی ۵ می‌توان روشنی طراحی پشت این گوشی هوشمند را مشاهده کرد.
 
G5
 
همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد ال‌جی نیز همچون سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند که پیش از این به استفاده از فلز در محصولاتشان روی آورده‌اند، از این ماده در ساخت جی ۵ استفاده خواهد کرد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که از زمان تولید جی ۳، همواره شایعاتی در مورد استفاده از فلز در پرچمدار ال‌جی مطرح بوده است. طرز قرار گرفتن دوربین در کنار فلاش را باید نشات گرفته از طراحی تا حدودی خمیده‌ی این گوشی هوشمند بدانیم که باعث می‌شود تا لبه‌های گوشی کمی تو رفتگی داشته و در نتیجه این گوشی بیش از پیش دست گیرتر شود. نام ال‌جی در وسط پنل پشتی جا گرفته و آنتن‌های گوشی نیز بصورت شیارهایی در بالا و پایین قابل رویت است.
 
در کنار نمایی از پنل پشتی جی ۵، تصویری از صفحه‌ای که دربردارنده‌ی مشخصات فنی گوشی نیز فاش شده که در آن می‌توان به ماژول‌های سخت افزاری که احتمالا در این گوشی به کار گرفته خواهند شد، نگاهی داشت. براساس اطلاعات ارائه جی ۵ از وجود صفحه‌ی نمایش ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ با تراکم پیکسلی ۶۴۰ پیکسل در هر اینچ، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، دوربین دوگانه‌ی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در پشت گوشی و سنسور ۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی اشاره کرد. در این تصویر نمی‌توان نام و نشانی از اسنپدراگون ۸۲۰ یافت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا