اخبار

آیا نسل سوم Moto E موتورولا در راه است؟

به لطف مطالب مندرج در سایت بنچمارک GFXBench ، به نظر می رسد دو اسمارت فون جدید موتورولا در راه باشند. با توجه به شماره مدل ها قطعاً این دو گوشی از محصولات موتورولا هستند و ربطی به برند لنوو ندارند.این دو اسمارت فون به شماره های XT1700 و XT1706 در سایت این بنچمارک ثبت شده اند و از آنجایی که از دو حرف XT به همراه چهار عدد تشکیل شده اند، مشخص است که از گوشی های موتورولا هستند.
 
مدل XT1700 دارای نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰x1280 اچ دی است. در قلب این گوشی تراشه مدیاتک MT6735P با یک پردازنده چهار هسته ای یک گیگاهرتزی قرار دارد که با یک پردازنده گرافیکی Mali-T720 همراه شده است. فضای رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی ، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این مدل هستند. مدل XT1706 نیز دقیقاً همین مشخصات را دارد. هر دو گوشی از سیستم عامل اندروید مارشمالو بصورت پیش فرض برخوردارند.
 
با در نظر گرفتن مشخصات فوق، به نظر می رسد با نسل سوم موتو E موتورولا سر و کار داریم. نسل دوم موتو E نمایشگری ۴٫۵ اینچی با رزولوشن ۵۴۰x960 QHD داشت . پردازنده آن یک اسنپدراگون ۴۱۰ چهار هسته ای است که با پردازنده گرافیکی آدرنو ۳۰۶ همراهی می شود. فضای رم یک گیگا بایتی و ۸ گیگا بایت حافظه داخلی، دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳ مگاپیکسلی را باید به سایر مشخصات نسل دوم افزود.
 
در هر حال باید منتظر اخبار تاییدی از طرف موتورولا باشیم.
 

موتورولا

 

موتورولا
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا