اخبار

آیا گلکسی نوت ۴ به صفحه نمایش منعطف، بدنه فلزی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد؟


انتظار می‌رود تا گلگسی نوت ۴ حدود یک‌ماه دیگر در نمایشگاه لوازم خانگی ۲۰۱۴ IFA آلمان رونمایی شود، از طرف دیگر مدیران سامسونگ تاکنون به خوبی توانسته‌اند جلوی افشا شدن اطلاعات و تصاویر این گوشی را که به عنوان یکی از پرچمداران محصولات این شرکت به حساب می‌آید بگیرند، اما اخیرا رسانه خبری کره‌ای ET NEWS ، اطلاعات جدید مبنی بر تجهیز این گوشی به قاب فلزی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت ثبات تصویر (OIS) را منتشر کرده است.
البته ناگفته نماند که از قرار معلوم گلکسی اس ۵ پرایم (این گوشی با نام گلکسی F نیز شناخته می‌شود) قابی از جنس فلز خواهد داشت و با انتشار خبر استفاده از قاب فلزی در نوت ۴، بازار شایعات در خصوص طراحی بدنه محصولات سامسونگ قوت بیشتری می‌گیرد. جالب اینجاست که خبر‌هایی نیز در خصوص وجود نوت ۴ با قاب پلاستیکی بگوش می‌خورد که احتمالا با نام نوت ۴ Neo به بازار معرفی خواهد شد.
اما در این میان خبر تجهیز نوت ۴ به صفحه نمایش منعطف را نمی‌توان نادیده گرفت، سال گذشته نوت ۳ با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی به بازار معرفی شد اما تاکنون خبری در خصوص اندازه صفحه نمایش نوت ۴ منتشر نشده است. از طرف دیگر نیز در خبرها داشتیم که سامسونگ میزان تولید صفحات نمایش منعطف خود را تا ۵۰ درصد افزایش داده است و با این حساب دور از ذهن نیست که نوت ۴ به صفحه نمایش منعطف مجهز باشد.
همانطور که در ابتدا مطرح شد، گفته می‌شود که نوت ۴ دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت ثبات تصویر (OIS) خواهد بود و احتمال می‌رود تا سامسونگ از سنسورهای ساخت خود که برای اولین بار در گلکسی اس ۵ به کار رفته بود، استفاده کند.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا