اخبار

آیا گوشی ال جی جی ۵ در نمایشگاه MWC 2016 عرضه می شود؟

گوشی ال جی جی ۵، پرچمدار ال جی، در تاریخ ۲۲ فوریه (سوم اسفند ماه)، در نمایشگاه MWC 2016 بنا بر شایعات، عرضه خواهد شد.
شرکت ال جی، معرفی و عرضه ی ال جی جی ۴ خود را در آوریل ۲۰۱۵ انجام داد. این گوشی مجموعه ای از ویژگی های رده بالا را به همراه داشت که توجه میلیون ها کاربر جهان را به خود معطوف کرده است. حال این کمپانی قصد معرفی جانشین این گوشی یعنی گوشی ال جی جی ۵ را دارد.
ال جی، گوشی ال جی جی ۴ خود را در نمایشگاه MWC 2015 معرفی نکرد، با این حال این سازنده گوشی های هوشمند در حال حاضر یک دعوتنامه ی رسمی مطبوعاتی برای رویدادی، یک روز قبل از آغاز رسمی نمایشگاه MWC 2016 به بیرون فرستاده است که به احتمال معرفی ال جی جی ۵ در آن بسیار زیاد است.
یک مدیر اجرایی از ال جی که نامش ذکر نشده می گوید: “یک روز قبل از افتتاح رسمی از MWC 2016، ال جی قصد دارد از پرچمدار جدید گوشی های هوشمند خود در یک رویداد مطبوعاتی پرده برداری کند.”
ال جی بسیار خوش بین است که گوشی ال جی جی ۵، رقیب سختی برای رقبا، به خصوص سامسونگ گلکسی اس ۷ باشد.
سخت افزار شایعه شده برای گوشی ال جی جی ۵
هیچ گونه اطلاعاتی در مورد ال جی جی ۵ تایید نشده است، اما شایعات متعددی در مورد این گوشی ال جی، وجود دارد.
صفحه نمایش- گوشی ال جی جی ۵ ممکن است یک نمایشگر ۵.۵ اینچی یا یک نمایشگر ۵.۶ اینچی True HD IPS قابل انعطاف داشته باشد. انتظار می رود صفحه نمایش این گوشی با رزولوشن ۴K یا ۳،۸۴۰ در ۲،۱۶۰ پیکسل همراه باشد که در حال حاضر تنها در تعداد محدودی از گوشی های هوشمند، به عنوان مثال، سونی اکسپریا زد ۵ دیده می شود. با این حال، انتظار می رود که صفحه نمایش ۴K یک استاندارد در تمام گوشی های هوشمند رده بالای سال ۲۰۱۶ باشد.
پردازنده و رم – ال جی به دلیل گرمای بیش از حد تولید شده توسط تراشه ی اسنپ دراگون ۸۱۰، از تراشه ی اسنپ دراگون ۸۰۸ در ال جی جی ۴ استفاده کرده است. با این حال برخی از شایعات ادعا می کنند که آخرین تراشه ی کوآلکوم یعنی اسنپ دراگون ۸۲۰  و همچنین ۴ گیگابایت رم برای طراحی گوشی ال جی ۵ در نظر گرفته شده است.
ذخیره سازی – گوشی ال جی جی ۵ ممکن است در گزینه های ۳۲ گیگابایتی، ۶۴  گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی حافظه داخلی در دسترس باشد. این پرچمدار از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی برای گسترش فضای ذخیره سازی نیز بهره مند خواهد بود.
اسکنر چشم – امنیت گوشی های هوشمند به یک مسئله بزرگ برای صاحبان گوشی تبدیل شده است، در این راستا اسکنر اثر انگشت یک امری عادی در بسیاری از گوشی های رده بالای اخیر محسوب می شود. با این حال، ال جی جی ۴ اسکنر اثر انگشت ندارد.
گزارش شده است ال جی با یک شرکت فناوری کره ای به نام IRIENCE، که متخصص در فن آوری اسکن چشم است، همکاری می کند. شایعات ادعا می کنند که IRIENCE اسکنر چشم بکار رفته در گوشی ال جی جی ۵ را که قادر به اسکن چشم کاربر، از فاصله ۵۰ سانتی متر (۱۹.۶۹ اینچ) است، تولید می کند.
کاربران به طور گسترده ای از اسکنر اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی و برای پرداخت تلفن همراه استفاده می کنند. اگر شایعات درست باشند و گوشی ال جی جی ۵، برای اولین بار با اسکنر چشم همراه باشد، این فن آوری نیز مانند اسکنر اثر انگشت و سنسورهای دستگاه های تلفن همراه تبدیل به ابزاری برای امنیت پرداخت، خواهد شد.
طراحی – همچنین گفته می شود که ال جی برای بهبود طراحی پرچمدار نسل بعدی گوشی های هوشمند خود، تلاش می کند. گوشی ال جی جی ۵، ممکن است یک قاب تمام فلزی داشته باشد که ظاهری پرمیوم برای گوشی بوجود می آورد.
طراحی به بیرون درز شده از گوشی ال جی جی ۵ نشان می دهد که این گوشی یک بخش قابل جابجایی دارد که امکان درآوردن باتری را فراهم می کنند.
 
طراحی به بیرون درز شده از گوشی ال جی جی 5 نشان می دهد که این گوشی یک بخش قابل جابجایی دارد که امکان درآوردن باتری را فراهم می کنند.
دوربین_ شرکت ال جی، دوربین اصلی گوشی  ال جی جی ۵ را ۲۰ مگاپیکسل در نظر گرفته است که امکان گرفتن تصاویر با کیفیت بالا را برای کاربران فراهم می کند.
باتری – گوشی ال جی جی ۵ یک باتری بزرگ ۴،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که یکی از بزرگترین باتری های موجود در گوشی های هوشمند است.
قیمت و در دسترس بودن
ال جی، گوشی های خود را بلافاصله پس از پرده برداری آنها، منتشر می کند. اگر گوشی ال جی جی ۵، در MWC 2016 عرضه شود، کاربران می توانند انتظار دیدن این گوشی هوشمند را یکی دو هفته پس از آن داشته باشند.
گوشی های هوشمند رده بالا به طور معمول، قیمت بالایی دارند. شایعه شده است که گوشی ال جی جی ۵ که قابلیت های بالایی در بردارد، برچسب قیمت های ۹۰۰ دلاری خواهد داشت. با این حال، مشتریان باید تا تایید رسمی این قیمت توسط ال جی صبر کنند.
منبع: techtimes

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا