اخبار

آیفونی که از سقوط آزاد از ارتفاع ۷۰۰ متری جان سالم به در برد

با توجه به این موضوع که امروزه بدنه فلزی یکی از محبوب‌ترین طراحی‌ها برای گوشی‌های هوشمند است، کاربران مجبورند برای محافظت از گوشی‌های خود از قاب‌های محافظ استفاده کنند. حتی در برخی مواقع با وجود استفاده از قاب نیز سقوط از ارتفاع بسیار کم برای مثال میز موجب آُسیب شدید به گوشی می‌رسد. اما به نظر می‌رسد که یکی از آیفون‌های اپل در مقابل سقوط از ارتفاع بسیار جان سخت بوده است.
 
با توجه به اینکه گاهی اوقات افتادن گوشی از ارتفاع یک متری به زمین موجب متلاشی شدن آن می‌شود، تصور اینکه یک گوشی پس از سقوط از ارتفاع ۷۶۰ متری، هم چنان روشن شود و بتوان از آن استفاده کرد، کمی مشکل است. اما ظاهرا باید این خبر را باور کنیم.
 
این آیفون در واقع هفته گذشته از یک هواپیما سقوط کرده است. یک کاربر کانادایی به نام Jeannine Buck زمان پرواز درون یکی از هواپیماهای شرکت سسنا بر فراز پارک Stanley در ونکوور، تلاش کرده تا با استفاده از گوشی خود از مناظر اطراف عکس بگیرد اما زمانی که گوشی خود را به خارج از پنجره می‌برد، به دلیل وزش شدید باد، نمی‌تواند گوشی را کنترل کند و آیفون به پایین سقوط می‌کند.
 
این کاربر در ابتدا باور نمی‌کرده که چنین اتفاقی افتاده باشد، اما وقتی باور می‌کند که آیفونش از هواپیما به پایین پرت شده تصمیم می‌گیرد که شانس خود را امتحان کرده و به دنبال گوشی‌اش بگردد، هر چند مانند بسیاری از ما هیچ امیدی به سالم بودن آن نداشته است و فکر می‌کرده که گوشی‌اش به کلی از رده خارج شده است.
 
Jeannine Buck در نهایت موفق می‌شود که با استفاده از قابلیت Find My iPhone آیفونش را در میان جنگل‌های پارک استنلی پیدا کند، آیفونی که نه تنها نابود نشده، بلکه تنها چند آسیب جزیی به آن وارد شده اما به طور کامل قابل استفاده است.
 
 

آیفون
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا