اخبار

گوشی آیفون که بعد از یک سال ماندن در دریاچه یخ زده هنوز کار می کرد

داستان گوشی آیفون که بعد از یک سال افتادن در دریاچه یخ زده پیدا شد،و هنوز هم سالم بود!

آیفون یخ زده
 
مایکل گاترمن ،ماهی گیر امریکایی اهل ایالت پنسیلوانیا حدود ۱ سال پیش در هنگام ماهی گیری گوشی آیفون خود را در میان دریاچه گم کرد.همانطور که در صفحه شخصی خود نوشته بود در اوایل ماه مارچ آیفون خود را از دست داده بود.
مایکل خیلی خوش شانس بود.چرا که امسال با یخ زدن دریاچه توسط یکی از دوستان خود که مهندس مکانیک بود توانست گوشی را بیابد.آن هم فقط با یک دستگاه فلز یاب!پس از این که گوشی را پیدا کرد امیدی به روشن شدنش نداشت.اما با شگفتی بعد از این که آن را درون کمی برنج قرار داد تا خشک شود گوشی ناگهان روشن شد!و جالبتر این بود که هنوز کار می کرد!بدون هیچ مشکلی.
طی چند سال اخیر چنین اتفاقات نادری در مورد گوشی های هوشمند شرکت های معتبر اتفاق افتاده است اما این مورد به نظر می رسد بزرگترین مورد نجات گوشی هوشمند آن هم از عمق دریاچه یخ زده باشد!
این که گوشی هوشمند شما چقدر در مقابل گرما،سرما،آب و خاک مقاوم باشد یکی از مهمترین فاکتور های کاربران در انتخاب نوع گوشی هوشمند است.با این حال تمامی شرکت های ابر قدرت صنعت گوشی هوشمند در صدد هستند که گوشی هایی تولید کنند که بیشترین مقاومت را از خود نشان دهند.چه در برابر ضربه ،چه در برابر رطوبت،چه در برابر گرما و چه در برابر عوامل خارجی تاثیر گذار بر خرابی گوشی.
در حال حاضر ۹۵% از گوشی های هوشمند نوین از تکنیک های مقاومت در برابر ضربه،رطوبت و کم و زیاد شدن دمای بیرونی بهره می برند.هرچه یک شرکت سازنده این دستگاه ها بیشتر به این موضوع توجه نشان دهد،بیشتر از رضایت کاربران و علاقمندان به گوشی های خود بهره خواهد برد چرا که موفقیت نه تنها به امکانات بیشتر بلکه به ماندگاری و پایداری بیشتر گوشی های هوشمند بستگی دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا