اخبار

آیفون ۷ پلاس با ۳ گیگابایت رم به استقبال دوربین دوگانه خواهد رفت

سال جاری شاهد عرضه دو نسخه‌ی جدید از آیفون‌ها به نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خواهیم بود. این محصولات که به‌احتمال زیاد در پاییز عرضه خواهند شد دارای جذابیت زیادی برای کاربران اپل هستند. یکی از تحلیلگران معتقد است آیفون ۷ پلاس به جهت پردازش تصاویر ثبت شده با دوربین دوگانه خود از ۳ گیگابایت ظرفیت رم بهره می‌برد.
انتظار نمی‌رود که آیفون‌های جدید اپل تا قبل از پاییز عرضه شوند؛ اما نمی‌توان جلوی درز اطلاعات، شایعات و پیش‌بینی‌های مرتبط با آیفون ۷ و ۷ پلاس اپل را گرفت. بر اساس آخرین پیش بینی‌های تحلیلگران آیفون ۷ پلاس اپل از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی همراه با ۳ گیگابایت رم بهره خواهد برد. این میزان رم به جهت آن افزایش داشته است که پردازش تصاویر تولیدی دوربین دوگانه در قسمت پشتی بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام گیرد.
این پیش‌بینی‌ها توسط مینگ-چی کو یکی از تحلیلگران کمپانی مشهور KGI Securities انجام گرفته است. این فرد اولین کسی بود که وجود دو دوربین در قسمت پشتی آیفون ۷ پلاس را پیش‌بینی کرده است و از مهم‌ترین تحلیلگران محصولات اپل به‌حساب می‌رود.

آیفون ۷ پلاس و چالش دو دوربین در قسمت پشتی

این تحلیل‌گر معتقد است که نسخه‌ی بزرگ‌تر آیفون بعدی اپل از ۳ گیگابایت رم بهره خواهد برد؛ چراکه وجود دو دوربین در قسمت پشتی ظرفیت رم بیشتری از ۲ گیگابایت را می‌طلبد و به همین جهت حافظه‌ی ۲ گیگابایتی آیفون ۶ اس نمی‌تواند برای این امر کافی باشد.
ظاهراً آیفون بعدی از دو ماژول دوربین ساخت سونی و ال‌جی بهره می‌برد که می‌تواند تصاویری با قدرت دوربین‌های DSLR تولید کند. این تحلیلگر انتظار دارد که در نیمه دوم سال جاری و پس از عرضه آیفون ۷ پلاس حدود ۳۰ میلیون واحد از این محصول به فروش برسد.
کمپانی اپل به‌طور سنتی آیفون‌های جدید خود را در پاییز عرضه می‌کند و کسی انتظار ندارد که این شرکت بخواهد زمان تولید محصولات خودش را به زمان دیگری تغییر دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا